نکات مهم برای مراقبت از کتانی های سفید
کد خبر: ۳۰۵۹۹
تاریخ انتشار: 2016 March 13    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
bato-adv
bato-adv
آیا دوست دارید که کفش‌های سفید به پا کنید؟ بپوشید، اما به شرط این که آن کفش همیشه مثل روز اول باشد. چند ترفند برای این منظور به شما خواهیم آموخت.
نکات مهم برای مراقبت از کتانی های سفیدآیا دوست دارید که  کفش‌های سفید به پا کنید؟ بپوشید، اما به شرط این که آن کفش همیشه مثل روز اول باشد. چند ترفند برای این منظور به شما خواهیم آموخت. بالاخره کفش‌های سفیدی که خریده‌اید را دوست داشه‌اید. می‌توانید آن را با جین، با کت و شلوار، حتی با پیراهن شب نیز بپوشید. در واقع، دوست دارید آن را با همه چیز  بپوشید، اما چند هفته بعد ممکن است آن کفش‌های سفید و زیبای شما  از نما بیافتد. قانون در این جا، کمی بی‌رحم است: اگر کفش‌های‌تان دیگر مثل روز اول نیستند، آن‌ها را نپوشید. مطلب زیر را دنبال کنید تا به شما بگوییم چطور آلودگی‌ها را از این کفش‌ها پاک کرده و به او سپیدی روزهای اول را ببخشید.

کفش ضدآب بخرید

 بله! کفش‌های ورزشی سفید شما همان قدر حساس هستند که بوت‌های جیر یا کفش‌های روباز و پاشنه بلند عزیزتان. آنها نیز حق دارند که آن طور که در خور آنها است، ضدآب شوند. اول از همه جنس کفش خود را تشخیص دهید تا محصول مناسب آن را به درستی انتخاب کنید. با این کار شما لایه‌ای محافظ و بی‌رنگ بر روی کفش خود قرار خواهید داد و دیگر در هنگام بارش باران، برای پوشیدن کفش‌های ورزشی، مردد نخواهید شد.

نکات مهم برای مراقبت از کتانی های سفید

تمیز کنید

شاید این کار، مشکل‌ترین قسمت باشد اما ارزشش را خواهد داشت. همان وقتی که آنها را انتخاب می‌کنید، باید بدانید که زحمت‌هایش را نیز باید به جان بخرید.  اگر به طور مرتب، آنها را تمیز کنید، آلودگی کمتری روی آن خواهد ماند. به راستی ارزش این را دارد که زمان کمی صرف تمیز کردنش کنیم تا هربار که آنها را می‌پوشیم، تمیز و سفید باشند. این کار بهتر از این خواهد بود که سه ساعت وقت برای برق انداختن آن، بگذاریم و به نتیجه دلخواهی نیز نرسیم.

با صابون مارسی و اسفنج بسابید


به همین سادگی! یکی از کاربردهای صابون‌های مارسی، لکه‌گیری از چرم است. کافی است یک اسفنج یا مسواک را به آن آغشته کنید. خواهید دید که به طور معجزه‌آسایی، تمامی لکه‌ها را از کفش شما، می‌زداید. اگر به این صابون دسترسی ندارید، محلول آب گرم، بیکربنات وچند قطره آب لیمو، نیز، عالی خواهد بود.

از دستمال‌ مرطوب کودک استفاده کنید


شاید چنین پیشنهادی عجیب باشد، اما امتحانش ضرر نخواهد داشت. لکه‌های گریس و چربی را می‌توان با این دستمال‌ها پاک کرد و خواهید دید این دستمال‌ها چقدر سودمند هستند. خوشبختانه، این دستمال، با آلودگی‌های روی کفش ما نیز همان کار را خواهد کرد. پس در تمیز کردن اسنیکر خود، با یک، دو یا حتی سه دستمال از این نوع، به خود تردید راه ندهید.  خواهید دید که سپیدی روزهای اول، دور از دسترس نیست.

نکات مهم برای مراقبت از کتانی های سفید

داخل ماشین لباس‌شویی نیندازید

کفش‌های پارچه‌ای را می‌شود در داخل ماشین انداخت، اما چنین کفش‌هایی را نه!  چنین کاری شما با کفش‌هایی شل، با زیره‌ای از شکل افتاده و تقریبا غیرقابل استفاده، روبه‌رو  خواهد کرد. حالا بماند که چقدر بی‌رنگ و رو خواهد شد!

آدامس هم کارگشاست


یکی از پاک‌کننده‌های مناسب برای بسیاری از وسایل، آدامس است. اگر برای پاک کردن خطوط سیاه روی کفش‌تان کلافه شده‌اید، وقت آن است که با آدامس دست به کار شوید. آدامس هم ( تقریبا ) معجزه خواهد کرد.

مدآنلاین
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv