تغییر جالبی که در لباس کریستیانو ایجاد شد
کد خبر: ۳۰۵۶۷۱
تاریخ انتشار: 2024 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
بینندگان تیزبین متوجه یک نکته جدید در پیراهن کریستیانو رونالدو ستاره النصر در دیدار مقابل الفیحا شدند.

بینندگان تیزبین متوجه یک نکته جدید در پیراهن کریستیانو رونالدو ستاره النصر در دیدار مقابل الفیحا شدند.

تغییر جالبی که در لباس کریستیانو ایجاد شد

تغییر جالبی که در لباس کریستیانو ایجاد شد

کریستیانو رونالدو بار دیگر توانست از قدرت خود برای انگیزه دادن به هم تیمی‌هایش در النصر استفاده کند، این موضوع در آخرین بازی ای که او برای تیم عربستانی انجام داد به چشم آمد.

فوق ستاره پرتغالی در دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الفیحا تنها گل النصر را به ثمر رساند و برد ۱-۰ این تیم را رقم زد. اما نکته‌ای که در این بازی به چشم تماشاگران و بینندگان تیزبین مسابقه آمد، تغییری بود که در لباس کریستیانو رونالدو ایجاد شده بود.

نگاه نزدیک به لباس رونالدو نشان می‌داد که یک ویژگی مهم به لباس کریس برگشته است. ستاره ۳۹ ساله، برای اولین بار از زمان انتقالش به خاورمیانه، لباسی با آستین بلند پوشیده بود، چیزی که همواره خصوصیت اصلی لباسهای رونالدو در همه تیم‌های او بوده است.

رونالدو در طول دوران فوتبالش همیشه عادت به پوشیدن لباس آستین بلند داشته، چه در منچستریونایتد چه در رئال مادرید و چه در یوونتوس. اما از زمان حضور در عربستان همواره لباس آستین کوتاه تن رونالدو و دیگر بازیکنان النصر بوده که به دلیل گرمای هوا است. با این حال و با وجود گرما، به نظر می‌رسد که رونالدو بار دیگر تصمیم گرفته که لباس آستین بلند که به نوعی امضای او در لباس پوشیدن به حساب می‌آید را بر تن کند.

البته کریستیانو در اکثر بازیهایی که لباس آستین کوتاه می‌پوشید نیز لباس نازکی به همان رنگ زیر پیراهن خود داشت که شبیه آستین او بود و با این حال این به نظر می‌رسد کمپانی نایکی که اسپانسر لباس‌های النصر است این بار پیراهن آستین بلند و دلخواه ستاره شماره یک تیم عربستانی را طراحی کرده است.

البته در بازی مقابل الفیحا، فقط رونالدو نبود که لباس آستین بلند پوشیده بود بلکه ۹ بازیکن دیگر این تیم نیز چنین لباسی پوشیده بودند و در واقع فقط مارسلو بروزوویچ بود که در کنار دروازه‌بان تیم راقد النجار پیراهنی با آستین کوتاه به تن داشتند. رونالدو در بازیهای ملی نیز همواره آستین بلند می‌پوشد.

گل او در بازی مقابل الفیحا سی و یکمین گل او در ۳۲ بازی برای النصر در این فصل بود.

 

خبرورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار