مرگ سارق موبایل‌قاپ با شلیک پلیس
کد خبر: ۳۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: 2024 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
تعقیب و گریز پلیس و سارقان موبایل به مرگ یکی از آنها و مجروم شدن نفر دوم منجر شد.
تعقیب و گریز پلیس و سارقان موبایل به مرگ یکی از آنها و مجروم شدن نفر دوم منجر شد.
 
عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری سارقان موبایل‌قاپ، با تیراندازی و مرگ یکی از سارقان پایان یافت.
 
 صبح دیروز مأموران یکی از کلانتری‌های تهران در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که گزارش یک موبایل‌قاپی به آنها اعلام شد. مأموران با به‌دست آوردن مشخصات سارقان، به گشت‌زنی ادامه دادند تا اینکه به دو مرد موتورسوار مشکوک شدند. مشخصات سرنشینان موتور با سارقان مطابقت داشت، ‌ضمن اینکه سرنشینان موتور، ‌شماره پلاک را مخدوش کرده بودند و ماسک بهداشتی به‌صورت داشتند.
 
در این شرایط بود که مأموران به آنها دستور ایست دادند اما مردان موتورسوار به محض دیدن گشت پلیس، فرار کردند. عملیات تعقیب و گریز آغاز شد اما مردان موتورسوار حاضر به توقف نبودند. هرچند مأموران چندین بار به آنها هشدار دادند و حتی تیراندازی هوایی کردند تا سرنشینان مرموز موتورسیکلت ‌توقف کنند اما آنها تسلیم نشدند و به فرار خود ادامه دادند. مأموران وقتی دیدند که مردان مشکوک حاضر به تسلیم نیستند و با حرکات مارپیچ و خطرناک در خیابان ممکن است بلایی بر سر رهگذران و راننده خودروهای عبوری بیاورند، اسلحه را به سمت لاستیک موتور نشانه گرفته و اقدام به تیراندازی کردند.
 
با وجود اینکه موتور واژگون شده بود اما متهمان قصد داشتند با پای پیاده فرار کنند که مأموران به سمتشان تیراندازی کردند و گلوله به هردوی آنها اصابت کرد. یکی از متهمان جانش را از دست داد و دیگری روانه بیمارستان شد.
 

در چنین شرایطی، گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات در این پرونده را صادر کرد.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار