کری‌خوانی منجر به قتل یک پسر جوان شد
کد خبر: ۳۰۵۵۱۱
تاریخ انتشار: 2024 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
 پسری که دوستش را به خاطر کری‌خوانی به قتل رسانده ‌است، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.
 پسری که دوستش را به خاطر کری‌خوانی به قتل رسانده ‌است، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.
 
متهم که مردی جوان است ادعا کرد اگر دوستش را نمی‌کشت حتماً خودش به دست او کشته می‌شد. یک سال قبل جسم نیمه‌‌جان جوانی به بیمارستان منتقل شد. شدت ضربه‌ای که به او وارد شده‌، به حدی بود که ساعاتی بعد از بستری شدن در بیمارستان جانش را از دست داد.
 
ماموران برای مشخص شدن ماجرا تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند این جوان کامران نام داشته و احتمالاً دوستش ساسان ضربه مرگبار را به او زده ‌است. مادر کامران به پلیس گفت: پسرم مدتی بود که با یکی از دوستانش مساله داشت. آنها با هم کری‌خوانی داشتند و فکر می‌کنم پای ساسان در میان است.
 
با بازداشت ساسان تحقیقات از او آغاز شد. ساسان ادعا کرد برای دفاع از خودش مرتکب قتل شده ‌و درگیری از یک کری‌خوانی شروع شده بود. با پایان تحقیقات مقدماتی، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و اولیای‌ دم درخواست قصاص کردند.
 
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: قصد قتل دوستم را نداشتم. مدتی بود من و کامران اختلاف پیدا کرده ‌بودیم. کامران برای اینکه مرا جلوی دوستانم خراب کند، برایم کری می‌خواند. من اوایل چیزی نمی‌گفتم اما بعد از مدتی تصمیم گرفتم جوابش را بدهم. روز حادثه کامران به من فحاشی کرد و درگیری ما فیزیکی شد. او برایم چاقو کشید. اگر کامران را نمی‌زدم حتماً او من را می‌کشت. به قصد قتل او را نزدم برای اینکه از خودم دفاع کنم، این کار را کردم. بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم قتل به قصاص محکوم کردند.
اعتمادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار