تغییر چهره‌ی باورنکردنی زنی بی‌خانمان، پربازدید شد
کد خبر: ۳۰۵۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
ملاقات تصادفی دو زن صحنه به نمایش درآمدن قدرت انسانیت شد.

 ملاقات تصادفی دو زن صحنه به نمایش درآمدن قدرت انسانیت شد. یک آرایشگر حرفه ای تصمیم گرفت یک زن بی خانمان را به صورت رایگان و به طور کامل آرایش کند و داستانی دلچسب اتفاق افتاد. هم تغییر چشمگیر زن بی خانمان و هم محبتی که شاید تغییر بزرگی در زندگی فردی به وجود آورد، توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

رویارویی شفق نوروز با ریتا

 

تغییر چهره‌ی باورنکردنی زنی بی‌خانمان، پربازدید شد

شفق نوروز یک آرایشگر حرفه ای جوان با تخصص در آرایش صورت و موی عروس است. او با ریتا، زنی بی خانمان که در خیابان ها زندگی می کرد، برخورد کرد. شفق که تحت تأثیر ظاهر نادیده گرفته شده ریتا قرار گرفته بود، احساس کرد باید از استعدادها و منابع خود برای بازنمایی نه تنها زیبایی بیرونی، بلکه همچنین حس وقار ریتا استفاده کند. ریتا نمی دانست که این برخورد منجر به دگرگونی قابل توجهی می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.

داستان زندگی ریتا

تغییر چهره‌ی باورنکردنی زنی بی‌خانمان، پربازدید شد

ریتا سال‌ها بود که غربت را تحمل می‌کرد و تنها با خاطرات پسر مرحومش زندگی را می گذراند. او که در خیابان زندگی می کرد، با جمع آوری بطری ها و کیسه ها، امورات خود را به سختی می گذراند. ریتا علیرغم رویای داشتن شغلی آبرومند، سنگینی نگاه قضاوتگر دیگران به ظاهر خود را حس می کرد. شفق که تحت تأثیر داستان ریتا قرار گرفته بود، تصمیم گرفت تا چالش تغییر چهره او را بپذیرد تا به او کمک کند تا دوباره در جامعه، جایگاه خود را به دست آورد.

تغییر باورنکردنی

تغییر چهره‌ی باورنکردنی زنی بی‌خانمان، پربازدید شد

تعهد شفق نوروز به تغییر دادن ظاهر ریتا فراتر از انتظارات بود. این تغییر با مراجعه به دندانپزشک شروع شد، جایی که شفق شخصاً هزینه های جراحی دندان را پرداخت کرد تا به ریتا لبخندی که شایسته او بود بدهد. تغییرات بعدی شامل مانیکور و پدیکور بود.

 

سپس اقدامات مراقبتی از مو انجام شد. موهای کوتاه و آسیب دیده ریتا صاف، رنگ شده و با اکستنشن بلند شده بود و ظاهری شاداب و زنانه به او می داد. استفاده از محصولات آرایشی، درمان های زیبایی، اپیلاسیون، مژه مصنوعی و آرایش های تخصصی معجزه کرد.

تاثیر در حال و امیدهای آینده

 

عکس‌های قبل و بعد تغییرات ریتا، تقریباً غیرقابل تشخیص بود و نمی توان باور کرد که هر دو یک نفر هستند. برخی معتقد بودند ریتا سال ها جوان تر به نظر می رسد. ریتا با پوشیدن لباس مشکی مجللی مانند یک ستاره به نظر می رسید و این واقعیت را پنهان می کرد که زمانی یک فرد بی خانمان بود که در خیابان ها برای زنده ماندن تلاش می کرد.

تغییر چهره‌ی باورنکردنی زنی بی‌خانمان، پربازدید شد

فردی در بخش نظرات در مورد زیبایی چشم های ریتا گفت، در حالی که دیگران به شفق به خاطر کار شگفت انگیزش تبریک گفتند.

این تحول خارق العاده نه تنها کاربران اینترنت را شگفت زده کرد. همچنین تأثیر عمیقی بر عزت نفس ریتا داشت. او امیدوار است که ظاهر متحول شده اش، به لطف سخاوت باورنکردنی شفق نوروز، درهایی را به روی فرصت های شغلی باز کند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
8
11
رنگ‌ و روغن زندگی انسان را عوض نمیکنه...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
11
2
همچین بهتر هم نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار