تاثیر شوهر خوب بر چهره سحر دولتشاهی؛ این بحث را جدی بگیرید!
کد خبر: ۳۰۵۲۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
 تصویری جدید از سحر دولتشاهی در فضای مجازی وایرال شده که چهره این بازیگر را پس از بیدار شدن از خواب نشان می‌دهد که انتشار همین عکس ساده بین کاربران سر و صدا به پا کرده است.

 تصویری جدید از سحر دولتشاهی در فضای مجازی وایرال شده که چهره این بازیگر را پس از بیدار شدن از خواب نشان می‌دهد که انتشار همین عکس ساده بین کاربران سر و صدا به پا کرده است. برخی از کاربران در فضای مجازی نوشته اند سحر دولتشاهی نشان داد که بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب هم می توان زیبا بود. برخی دیگر از کاربران نوشته‌اند این عکس را خانم دولتشاهی در ویلای خانوادگی همسرش همایون شجریان در هشتگرد گرفته است.

 
تاثیر شوهر خوب بر چهره سحر دولتشاهی؛ این بحث را جدی بگیرید!
 

سرآغاز این جنجال توئیت کاربری به نام «کاملیا» بود که توئیت زد: منم اگر یه صبح سرد زمستونی، تو باغ هشتگردِ همایون شجریان از خواب بیدار بشم، همینقدر زیبا میشم!

در ادامه این مطلب تمام حواشی استوری جدید سحر دولتشاهی را بخوانید:

دعوا بر سر چهره سحر!

یکی از موضوعات عجیب و غریبی که در بین کاربران بحث و جدل به راه انداخته است،  چهره سحر دولتشاهی در این استوری است که موافقان وی چهره او را زیبا توصیف کرده و در مقابل مخالفان این بازیگر مدعی عمل زیبایی سحر دولتشاهی شده‌اند که چند نمونه از آن را در ادامه می‌خوانید:

* اکانت توئیتری «آدم خوبی به نظر نمیام» نوشته است که قضیه پرداختن اگزجره به زیبایی سحر دولتشاهی یه معادله دومجهولیه که جواب اولش تنفر از رامبد جوانه و جواب دومش حمایت از سحر. پس یه قانون نانوشته مثل روز روشنه بین همه ی دخترا برای حمایت از سحر دولتشاهی اینجوری هم حال رامبد و میگیرن هم به سحر اعتماد بنفس میدن!

* کاربر دیگری به نام «آذر» در دفاع از سحر دولتشاهی گفت: جالب نیست ملت انگار کورن، نمیبینی این عکس بده، دهنش کج افتاده؟ سحر دولتشاهی دهنش کجه واقعا؟ اگه محدودیت نبود برای مثال یه عکس از خودم میذاشتم تا بفهمی زاویه عکس یعنی چی!

* کتایون هم اینگونه به سحر دولتشاهی حمله کرد: ایشون خانومی هستن که عمل زیبایی و ارایش و خوب انجام دادن . عکس‌های قبل ایشون نشون میده که یک زن بسیار معمولی بودن و حتی الان هم سلیقه ایه . قرار نیست همه فیلر و بوتاکس بگیرن. هزارن عمل هست که به چشمت نمیاد وای عمل زیباییه!

تاثیر شوهر خوب بر چهره سحر دولتشاهی؛ این بحث را جدی بگیرید!

جنجال بر سر سبک زندگی لاکچری خانم بازیگر

بحث دیگری که در فضای مجازی جنجال به راه افتاده، شیوه زندگی سحردولتشاهی است که برخی او را به ارائه تصویری خاص  از یک زن ثروتمند متهم می کنند و طیف دیگری داشتن طبقه خاص اقتصادی - اجتماعی را حق هر چهره و سلبریتی دانسته و آن را یک امر عادی توصیف می‌کنند.

* هانیه، که خود را منتقد سرسخت سحردولتشاهی معرفی کرده است در یک توئیت معنادار و کنایه آمیز به او حمله کرد و نوشت: آره خب! البته به اینا بیدار شدن تو یه باغ مثلا هزار متری بدون دغدغه‌ی مالی، به همراه سفرهای خارجی و صد در صد زندگی کنار آدم باحال و با شخصیتی چون همایون شجریان و ایضا رسیدگی به خود و همچنین فیلتر صاف کننده صورت گوشی رو هم اضافه کنید:) این جماعت از درد مردم شبها بی‌خوابن!

* پدرام اما در قامت هوادار سحر دولتشاهی ظاهر شده و در پاسخ به توئیت «هانیه» گفت: بابت یه عکس با فیلتر اینستاگرامی چرا حرف بیخود میزنی. یه سرچ بزن ببین تمام چهره های معروف تو جهان چطور زندگی میکنن نکنه فکر کردی مثال آنجلینا جولی تو محله هرندی آمریکا زندگی میکنه یا دی کاپریو ساکن مسکن مهر پردیسه! خودت اگر جای سحر دولتشاهی بودی میرفتی کجا زندگی میکردی؟ لابد قرچک ورامین!

تاثیر شوهر خوب بر چهره سحر دولتشاهی؛ این بحث را جدی بگیرید!

بحث درباره گذشته و حال سحر دولتشاهی!

سحر دولتشاهی در اواخر دهه هشتاد با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. و پس از  چند سال او با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد و باهم ازدواج کردند، همین چند خط از بیوگرافی زندگی خصوصی دولتشاهی کافی بود تا کاربران را به جان هم بیاندازد!

* النا از فعالان مجازی که خود را جزو دوستداران دنیای هنر و سینما دانسته و گویا از سحر دولتشاهی هم دل خوش چندانی ندارد، در اظهارنظری کوتاه اما تند و به دور از اخلاق نوشت:  شوهر خوب با موقعیت عالی اجتماعی - فرهنگی و اقتصادی آدم رو زیبا میکنه مثل جناب همایون شجریان، همین سحر دولتشاهی وقتی همسر رامبد جوان بود به مریم امیرجلالی ۳-۰ میباخت و تمام!

* کیارش، انتقاد «النا» را با یک توئیت کوبنده پاسخ داد و نوشته: سرکار خانم! همه چیز به داشتن همسر خوب و پولدار و به قول شما هنرمندی چون همایون شجریان نیست! این عقیده شماست که تمام وجودت به ریال به ریال جیب و حساب بانکی طرف وابسته هست. اگر مقدای انصاف داشتی به شعور ذاتی و فهم اجتماعی سحر دولتشاهی و جایگاهی که با تلاش و زحمت برای خودش ساخته توجه میکردی. امیدوارم که شما تا قبلا اصلاح این تفکر خطرناک خیال ازدواج به سرتون نزده باشه!

تاثیر شوهر خوب بر چهره سحر دولتشاهی؛ این بحث را جدی بگیرید!

دغدغه مردم ما، چهره خواب آلود سحر دولتشاهی است؟!

در میان اوج درگیری و بحث مخالفان و موافقان استوری جنجالی سحر دولتشاهی، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی این سوال را مطرح کرده اند که اصلا توجه به مسائل شخصی و خصوصی چهره‌های معروف اهمیت دارد یا خیر؟ که اظهارنظرهای متفاوت در این خصوص پایان بخش این مطلب است:

* مهدی که دانشجوی رشته کارگردانی است در قاموس یه منتقد گفت: چطور وقتی دستمزد میلیاردی میگیرن برای بازی در یک فیلم نه چندان موفق مثل مستانه و انتظار دارن مردم و علاقه مندان به سینما بروند و فیلم را تماشا کنند تا جیب تهیه کننده پر بشه مردم مسئول هستند بروند و فیلم را ببنید! اما وقتی سحر دولتشاهی تصویری منتشر میکنه که بیشتر تبلیغ یک سبک زندگی خاص و مرفه هست کسی نباید حرفی بزنه و سکوت کنه!

  • آرزو، حقوقدان اما نظر متفاوتی از مهدی دارد و نوشته است: کنجکاوی در زندگی خصوصی افراد و یا چهره‌های سرشناس در قالب یک اظهارنظر نه خلاف است نه جرم دارد و امری آزادنه تلقی می‌شود اما سوال اینجاست در روزگاری که صبح ما در ایران با کابوس دلار 60 هزارتومانی و قیمت بنزین و مسکن و خودرو  شروع میشه و با اضطراب آینده شغلی و درآمدی بدون هیچ روزنه امیدی به پایان میرسه، آیا تا این حد توجه و بحث و جدل درباره چهره سحر دولتشاهی پس از بیداری از خواب، منطقیه؟
  • برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
5
6
نوش جونش ، با زحمت و تلاش به اینحا رسیده نه با اویزون بازی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
8
آدم با ریمل میخوابه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
ریمل نیست
مژه فیک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
12
شوهر خوب یا پول؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2
2
هم چهره ش خوبه و هم بازیگریش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
اون رامبد جوان بی لیاقت داشت این گل زیبا رو نابود میکرد. دم همایون گل پرور گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار