در «سال اژدها» شانس با متولدین کدام سال‌ها یار خواهد بود؟
کد خبر: ۳۰۵۱۶۴
تاریخ انتشار: 2024 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
سال نوی چینی به زودی (۱۰ فوریه) از راه می‌رسد و وارد سال «اژدها» خواهیم شد. پنجمین حیوان از چرخه ۱۲ ساله حیوانات در زودیاک چینی و نمادی قدرتمند که نشان‌دهنده «افتخار، موفقیت و شانس» است.
سال نوی چینی به زودی (۱۰ فوریه) از راه می‌رسد و وارد سال «اژدها» خواهیم شد. پنجمین حیوان از چرخه ۱۲ ساله حیوانات در زودیاک چینی و نمادی قدرتمند که نشان‌دهنده «افتخار، موفقیت و شانس» است.
 
بر اساس اساطیر باستانی، قرار گرفتن اژدها در رده پنجم چرخه علائم زودیاک پس از شرکت کردن هر ۱۲ حیوان در مسابقه‌ای برای رد شدن از عرض رودخانه تعیین شد. باوجود توانایی پرواز، اژدها پنجم شد و این امر «امپراتور جید» را حیرت‌زده کرد که چطور اژدها اول نشد.
 
در پاسخ اژدهای مهربان توضیح داد که برای آوردن باران به یک روستا مکث کرده و همچنین برای کمک به خرگوش در عبور از رودخانه توقفی داشته است. امپراتور از رویکرد دلسوزانه اژدها خرسند شد و آن را به عنوان پنحمین حیوان در زودیاک در نظر گرفت.
 
متولدین سال اژدها که آخرین بار در سال ۲۰۱۲ جشن گرفته شد دارای چند ویژگی فوق‌العاده ازجمله هوش، اعتماد به نفس و قدرت هستند.
 
اینبال هانیگمن، روانشناس و طالع‌بین به تازگی درباره سه نماد حیوانی که امسال می‌توانند انتظار کمی شانس را داشته باشند صحبت کرد.
 
اژدها (متولدین سال‌های ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸ و ۲۰۰۰)
به گفته اینبال، متولدین سال اژدها با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۴ همه‌چیز و همه‌کس با نماد آنها هماهنگ است، سال شگفت‌انگیزی خواهد داشت.
 
او توضیح داد: «شخصیت بزرگ و ویژگی‌های رهبری آنها غیرعادی به نظر نمی‌رسد. ویژگی‌های لطیف‌تر خرد و خیرخواهی آنها مورد تحسین قرار می‌گیرد و از آنها سوءاستفاده نخواهد شد. امسال سال خوبی برای اژدهایان است تا از نردبان بالا روند و به مواضع بلندتر و جسورانه‌تر دست یابند.»
 
موش (متولدین سال‌های ۱۹۶۰، ۱۹۷۲، ۱۹۸۴، ۱۹۹۶)
آن‌طور که اینبال می‌گوید افرادی که در سال‌های نماد موش زودیاک چینی متولد شده‌اند به سخت‌کوشی و زودباوری شناخته می‌شوند اما می‌توانند به سبب «طبیعت مهربان» خود در موقعیت ضعف قرار بگیرند. با این حال به نظر می‌رسد امسال این‌طور نخواهد بود زیرا شانس زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد.
 
اینبال گفت: «آنها به میانبرها و انجام کارها به شیوه آسان اعتقاد ندارند و امسال در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار خواهند گرفت تا با افراد صاحب قدرت و نفوذ آشنا شوند.»
 
میمون (متولدین سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۸۰، ۱۹۹۲، ۲۰۰۴)
افراد جسوری که در سال میمون به دنیا می‌آید به «باهوش، بازیگوش و جذاب» بودن معروفند و این باور وجود دارد که بازیگوشی ذاتی آنها به خوبی با انرژی قدرتمند سال اژدها مطابقت دارد.
 

به گفته اینبال «رویای یک میمون این است که بتواند سرگرمی‌اش را به یک حرفه تبدیل کند و امسال فرصتی عالی برای آنها خواهد بود.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار