جزئیات جدید از ثروت باورنکردنی تیلور سویفت
کد خبر: ۳۰۴۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 07    -    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
تیلور سوییفت چقدر ثروت دارد و آن را چطور به دست آورده است؟

تیلور سوییفت چقدر ثروت دارد و آن را چطور به دست آورده است؟

جزئیات جدید از ثروت باورنکردنی تیلور سویفت
 

او با این موفقیت های بی شمار چقدر ثروت دارد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

تیلور سوییفت، خواننده ی مشهور آمریکایی، ورای آثار موفق و کنسرت های محبوبش، تاجری زیرک، حامی حقوق هنرمندان و زنی است که معنای جدیدی به قدرت زنانه در صنعت موسیقی بخشیده است. اما او با این موفقیت های بی شمار چقدر ثروت دارد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

در سال ۲۰۲۳ میلیاردر شد

تیلور سوییفت در سال ۲۰۲۳ موفق شد به جمع میلیاردرهای دنیا بپیوندد، امری که جایگاه او را به عنوان چهره ای ماندگار در فرهنگ عامه تثبیت کرد. طبق اعلام وبسایت فوربس، ثروت تیلور سوییفت تا ژانویه ی سال ۲۰۲۴ به ۱/۱ میلیارد دلار رسیده است. سوییفت اما به واسطه ی قراردادهای تبلیغاتی یا فعالیت های جانبی به این دستاورد نرسیده است، بلکه ثروت او نتیجه ی مستقیم مهارت او در حوزه ی موسیقی و رابطه ی ویژه اش با مخاطبان خود است. این امر سوییفت را به نخستین موزیسین در تاریخ تبدیل کرده که تنها با تکیه بر موسیقی و اجرای زنده ی خود توانسته به ثروت میلیاردی دست یابد.

پیوستن سوییفت به جمع میلیاردرهای دنیا در سال ۲۰۲۳ اتفاقی تصادفی یا یک شبه نبوده است. این ماحصل سال ها تلاش او در زمینه ی موسیقی و ارتباط عمیقش با طرفداران وفادارش بوده است. موفقیت تجاری او داستانی شگفت انگیز درباره ی موسیقی و تأثیرگذاری فرهنگی است. یکی از عوامل مهم در ثروت سوییفت، رویکرد زیرکانه ی او به وجه تجاری صنعت موسیقی بوده است.

ثروت او بر پایه ی قدرت موسیقی اش بنا شده است

بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از ثروت تیلور سوییفت، درآمد مستقیم او از آثار و تورهای کنسرتش است. آثار او بارها به صدر جدول های موسیقی رسیده و برای او کنسرت هایی فراهم آورده که بلیت های آن ها خیلی زود به فروش رفته است.

آخرین تور کنسرت او به نام Eras Tour هم توانست رکوردهای فروش را جا به جا کند و به یک موفقیت بزرگ تجاری بدل شد.

میزان تقاضا برای آخرین تور کنسرتش بی سابقه بود

وبسایت Ticketmaster که بزرگ ترین سایت فروش بلیت کنسرت در آمریکا است، زیر فشار هجوم هواداران تیلور سوییفت از کار افتاد و با مشکلات فنی مواجه شد. این اتفاق به تحقیق کنگره ی آمریکا درباره ی حق انحصاری وبسایت Ticketmaster و رویه ی غیر عادلانه ی این وبسایت انجامید. در حقیقت، سوییفت ناخواسته باعث داغ شدن بحث درباره ی وضعیت رقابت در حوزه ی فروش بلیت کنسرت در آمریکا شد.

اثرگذاری او فراتر از حوزه ی تجارت و اقتصاد بوده است

تیلور سوییفت به نیرویی فرهنگی تبدیل شده که تعیین کننده ی ترندهای حوزه ی موسیقی و الهام بخش میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا است. اصالت او و تعهدش به روایتگری در موسیقی به قلب هوادارانش در سرتا سر دنیا رسوخ کرده و او را به الگویی برای هنرمندان و کارآفرینان جوان بدل ساخته است. مسیری که تیلور سوییفت از ابتدای فعالیت خود تا تبدیل شدن به موزیسینی میلیارد طی کرده است ثابت می کند هر کسی می تواند به شیوه ی خودش به موفقیت دست یابد و در عین حال، به سبک هنری خود وفادار و پای عقاید خود باقی بماند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
3
2
خوش بحالش . ولی آیا احساس خوشبختی و رضایت داره ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار