تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید
کد خبر: ۳۰۴۶۲۰
تاریخ انتشار: 2024 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سریال خارجی چی ببینیم؟ ظاهرا جست‌وجوی بینندگان برای بهترین سریال‌ های خارجی به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!

سریال خارجی چی ببینیم؟ ظاهرا جست‌وجوی بینندگان برای بهترین سریال‌ های خارجی به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!

هر چند ذائقه مخاطبان مختلف با یکدیگر متفاوت است، اما در این بین سریال‌های جذابی بوده‌اند که بینندگان میلیونی داشته‌اند و در عین حال، توجه منتقدان و کارشناسان را نیز جلب کرده‌اند، در این مطلب  به معرفی بهترین سریال‌های تلویزیونی جهان پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

سریال گریزلدا (Griselda)

تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید

سریال گریزلدا بر محوریت زندگی گریزلدا بلانکو خواهد بود. او به عنوان بیوه سیاه نیز شناخته می‌شده است. او خالق و رهبر یکی از پر درآمدترین کارتل‌های تاریخ بوده است. گریزلدا بلانکو با اینکه یک مادر دلسوز بوده است اما در عین، یک رییس مافیا خطرناک بوده است.

«آلبرتو گوئرا»، «ونسا فرلیتو»، «آلبرتو امان»، «کریستین تاپان»، «دیگو تروخیلو»، «پائولینا داویلا»، «پاور گابریل اسلویر»، «خوزه زونیگا»، «جولیانا آیدن مارتینز» و «مارتین رودریگز» نیز در این سریال بازی می‌کنند.

زندگی واقعی گریزلدا بلانکو مملو از تراژدی و خشونت بود که همگی باعث شد او به یکی از مخوف ترین افراد در تجارت مواد مخدر تبدیل شود. علاوه بر اینکه ورگارا در نقش گریزلدا تقریباً غیرقابل تشخیص است، نسخه این بازیگر از مادرخوانده نیز به همان اندازه خشن است، اگر نه بیشتر از همتایان مردش. این وحشیگری، همراه با جذابیت طبیعی برای زنی مانند گریزلدا بلانکو، باعث شده تا گریزلدا یکی از بهترین درام های جنایی نتفلیکس باشد.

سریال اگر یکبار فریبم دهی (Fool Me Once)

تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید، زود، تند، سریع!

سریال Fool Me Once (با ترجمه «اگر یکبار فریبم بدهی» یا «یک بار گولم بزن») بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است.

سریال با فرار چند نوجوان ماسک‌زده آغاز می‌شود. ساختمانی که به نظر می‌رسد یکی از این دبیرستان‌های اصیل انگلیسی است در پس‌زمینه دیده می‌شود. بعد هم تصاویری واقعی/توهمی از رقص و پایکوبی همین بچه‌های ماسک‌زده دور آتش که می‌تواند یک داستان ترسناک را نوید بدهد.

سریال سریال اگر یکبار فریبم دهی Fool Me Once با فضای و مناظر زیبایی که در انتخاب‌شان دقت زیادی شده، چشمنواز و فریباست با ماشین‌های لوکس و لباس‌های مجلل، در خانه‌های بزرگ و حسرت‌برانگیز.

بازیگران، به خصوص سامی کیرس (عادل اختر) بازی‌های کم‌نقصی ارائه می‌دهند اگرچه هیچکدام فوق‌العاده نیستند. حتی شین (امت اسکنلان) که از او بازی‌های خاطره‌انگیزی دیده‌ایم.

سریال اربابان آسمان (Masters of the Air)

تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید، زود، تند، سریع!

 این سریال تازه رویکردی هوابرد نسبت به جنگ جهانی دوم دارد و انتظار بسیار بالا از آن می‌رفت. خوشبختانه، سریال «اربابان آسمان» در طول ۹ قسمت خودش توانسته داستانی جذاب و احساسی را روایت کند که می‌تواند به‌راحتی در کنار دو اثر قبلی دستاوردی چشمگیر و برجسته باشد.

 سریال «اربابان آسمان» نیز شاهکارهای فنی چشمگیری را از طریق صحنه‌های هوایی خودش به نمایش در می‌آورد. مردان گروهان ۱۰۰ ام عمدتاً وظیفه پرواز بر فراز قلمرو دشمن و انداختن بمب روی اهداف کلیدی را دارند. با این حال، آن‌ها باید این کار را در حین مواجه با آتش بی‌امان دشمن انجام بدهند.

آستین باتلر، کلوم ترنر، آنتونی بویل، نیت مان، بری کیوگن، رف لاو بازیگران این سریال پرطرفدار هستند.

 سریال بنیاد (Foundation)

تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید، زود، تند، سریع!

 سریال بنیاد داستان ریاضی‌دانی به‌نام هری سلدون را که بنیان‌گذار علم روان‌تاریخ است، دنبال می‌کند. او غروب امپراطوری کهکشانی را با استفاده از ریاضیات پیش‌بینی کرده است.

سریال Foundation در تلاش است تا به مرزهای باور فشار بیاورد و حتی از خطوط قرمز عبور کند.  سریال اقتباسی از مجموعه رمان‌هایی به همین نام اثر آیزاک آسیموف است که شروع خوب و قدرتمندی دارد.

شاید به این موضوع فکر کنید که در سریال بازی تاج و تخت نیز تنها بخش کوچکی از بازیگران شهرت زیادی داشتند یا تنها نقش قابل‌توجه آن‌ها همچنان بازی در این سریال است، اما تفاوت اصلی این است که بیشتر بازیگران سریال Game of Thrones حداقل برای نقش‌هایی که در سریال داشتند مناسب بودند، اما این موضوع در سریال Foundation خیلی صدق نمی‌کند.

خالقان: دیوید اس. گویر و جاش فریدمن، کارگردانان: الکس گرِیوز، دیوید اس. گویر در این سریال بازی کرده‌اند.

سریال اکو (Echo)

تماشای این سریال‌ها را اصلا از دست ندهید، زود، تند، سریع!

سریال Echo به‌عنوان اولین سریال دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال توانسته پرمخاطب ظاهر شود. این سریال مورد توجه قرار گرفته و دلیل آن حضور شخصیت‌های دردویل و کینگپین در سریال است.

سریال Echo شروع خوبی دارد و تقریبا همان چیزی است که در تبلیغات سریال به ما وعده داده شده است.

به‌طور کلی سریال تلاش می‌کند تا نشان دهد که چگونه مایا لوپز در طول سال‌ها راه خود را گم کرده است و حالا پس از اینکه فکر می‌کند کینگپین را به قتل رسانده است، می‌خواهد همان راه را ادامه دهد و به همین منظور به خانه بازگشته است.

درنهایت سریال Echo چند صحنه اکشن خوب، حضور جذاب کینگپین، بازی خوب آلاکوآ کاکس و وینسنت دن آفریو تا یک صحنه پس از پایان جذاب را در اختیار بینندگانش می‌دهد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار