ارسال دومین کشتی حامل کمک‌های ایران به غزه
کد خبر: ۳۰۴۵۴۸
تاریخ انتشار: 2024 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
 رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال دو کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر به غزه خبر داد؛ یکی اخیرا و دیگری در ماه گذشته.
 رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال دو کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر به غزه خبر داد؛ یکی اخیرا و دیگری در ماه گذشته.
 
دکتر پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در این باره به رسانه ملی گفت: دو کشتی حامل اقلام بشردوستانه مردم ایران برای مردم غزه ارسال شده که شامل کمک‌های مردمی است که از سراسر کشور جمع آوری شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه هلال احمر کشورمان یک کشتی را نیز ماه قبل به مقصد غزه اعزام کرده، گفت: کشتی جدید هم به تازگی از تنگه هرمز عبور کرده و این محموله به زودی به دست مردم غزه خواهد رسید. افزون بر این، کمک‌های بین المللی برای مردم غزه هم با هماهنگی وزارت امور خارجه در حال ارسال است.
 
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان، این محموله‌ها شامل دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین اقلام زیستی شامل پتو، چادر و... است.
 
کولیوند با بیان اینکه این محموله‌ها با توجه به ارزیابی نیازمندی‌های مردم غزه ارسال شده، گفت: جز مواردی که از مسیر دریا منتقل شده و در حال انتقال است، یک محموله هوایی هم از سوی هلال احمر به غزه ارسال شده و این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: ۱۰ هزار تن اقلام از سوی مردم ایران به هلال احمر برای کمک به مردم غزه اهدا شده که این میزان کمک مردمی به هلال احمر تاکنون سابقه نداشته است. البته مردم همچنان مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های هلال احمر واریز کرده یا و کمک‌های غیر نقدی را هم در اختیار همکاران ما در سراسر کشور قرار دهند.
تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار