جنایت زن خدمتکار با نان خامه‌ای
کد خبر: ۳۰۴۵۴۷
تاریخ انتشار: 2024 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
زن خدمتکار که با همدستی مردی با تعارف نان خامه‌ای سمی، زوج میانسال را مسموم و باعث قتل یکی از آنها شده بود، همراه همدستش بازداشت شد.
زن خدمتکار که با همدستی مردی با تعارف نان خامه‌ای سمی، زوج میانسال را مسموم و باعث قتل یکی از آنها شده بود، همراه همدستش بازداشت شد.
 
 اوایل بهمن امسال زنی با پلیس ۱۱۰شهرستان قرچک در شرق استان تهران تماس گرفت و اطلاع داد، زوج میانسالی که از اقوام‌شان هستند را بیهوش در خانه یافته است. بعد از آن ماموران و امدادگران اورژانس به محل آمدند و آن دو به بیمارستان منتقل شدند. وضعیت خانه‌شان به‌هم‌ریخته بود و به نظر می‌رسید اموالی از آنجا به سرقت رفته باشد. ماموران به تحقیق از زنی که آنها را یافته بود، پرداختند که او گفت‌: این زوج از اقوامم هستند و با هم در رفت‌و‌آمد بودیم. قرار بود به خانه‌شان بروم اما هر‌چه به تلفن‌های‌شان زنگ زدم کسی پاسخگو نبود‌. دلنگران شده و به خانه‌شان رفتم و هرچه در زدم جواب ندادند. ترسیدم مبادا دچار گازگرفتگی شده باشند. به کمک همسایه قفل در را شکستیم و با پیکر بیهوش آنها مواجه شدیم.
 
درحالی که تحقیقات ادامه داشت دو روز بعد مرد میانسال خانواده در بیمارستان به‌هوش آمد و در تحقیقات پلیسی گفت: همسرم ام‌اس داشت و از سال گذشته با زنی آشنا شده و او به‌عنوان خدمتکار به خانه‌مان در رفت‌و‌آمد بود و به همسرم در کارها کمک می‌کرد‌. آن روز او برای من و همسرم نان خامه‌ای آورد که بعد از خوردن آن سرمان گیج رفت و بیهوش شدیم. دیگر از آن زن ــ خدمتکار ــ خبری ندارم. 
 
ماموران به خانه این زوج رفتند، باقی‌مانده نان خامه‌ای را به آزمایشگاه جنایی ارسال کرده و پس از بررسی، معلوم شد آغشته به ماده بیهوشی بوده است. زن خدمتکار ۴۰‌ساله نیز تلفنش را خاموش کرده و ناپدید شده‌‌ بود. جست‌وجو‌ها برای یافتن زن سارق ادامه داشت تا این‌که با گذشت ۱۰روز از حادثه از طریق پلیس به بازپرس کشیک قتل دادسرای شهرستان قرچک اعلام شد این زن میانسال تسلیم مرگ شده‌است. با مرگ او روند رسیدگی به پرونده رنگ قتل به خود گرفت‌. جست‌و‌جو‌ها برای دستگیری زن سارق این‌بار به اتهام قتل ادامه یافت تا این‌که او چند روز پیش بازداشت‌شد. 
 

ساسان غلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با تحقیق از متهم زن معلوم شد او از یک‌سال قبل به‌عنوان خدمتکار برای زوج میانسال کار می‌کرده و اعتمادشان را جلب کرده و می‌دانسته که چه اموالی در خانه دارند‌. بعد نقشه سرقت از خانه آنها را طراحی می‌کند و به کمک یک مرد که از آشنایانش بوده آن را عملی می‌کنند. این مرد قرص‌هایی بیهوشی را در اختیار زن خدمتکار قرار می‌دهد و او نیز آن را در شیرینی نان خامه‌ای قرارداده و برای این زوج به خانه‌شان می‌برد. با اعتراف متهم زن، پلیس توانست مردی را که همدست او بود، بازداشت کند. متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار