امام جمعه اردبیل علت تعطیلی "من و تو" را فاش کرد
کد خبر: ۳۰۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
امام جمعه اردبیل با اشاره به تعطیلی شبکه من و تو تصریح کرد: ۱۴ سال پیش صهیونیست‌های پولدار شبکه‌ای را به نام من و تو علیه ایران راه‌اندازی کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به تعطیلی شبکه من و تو تصریح کرد: ۱۴ سال پیش صهیونیست‌های پولدار شبکه‌ای را به نام من و تو علیه ایران راه‌اندازی کردند و اظهار داشتند ما با این شبکه سبک زندگی ایرانی‌ها را تغییر و حکومت ایران را از این طریق سرنگون خواهیم کرد اما از قضا خودش در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرنگون و تعطیل شد.

عاملی اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند علت تعطیلی ضعف تاثیرگذاری آنها در ملت ایران بود آنها نتوانستند به یک قرارگاه فرماندهی شورش تبدیل شوند عده‌ای می‌گویند علت تعطیلی ورشکست شدن اسرائیل در اثر جنگ غزه است.

امام جمعه اردبیل علت تعطیلی "من و تو" را فاش کرد

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار در جنگ غزه خسارت دیده است و دیگر نمی‌تواند کانال داری کند اسرائیلی های ساکن غلاف غزه همه به اردوگاه کوچ کرده اند و هزینه سنگینی را برای اسرائیل درست کرده اند همچنین شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی در کنار مرز لبنان همه شهرک ها را تخلیه و در اردوگاه ها به سر می برند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: هزینه جنگ، هزینه احضار نیروهای احتیاطی و خرید حجم عظیمی از سلاح اقتصاد اسرائیل را فلج کرده است تعطیلی این شبکه درس عبرت خوبی برای چند شبکه مشابه است به آنها می‌گوییم شان ملت ما بالاتر از این است که عزت و استقلال کشور خود را پای کانال شما ذبح کند این رسانه‌های روزمزد که به زور ربات، لایک و کامنت‌های فیک خودنمایی می کنند در هر لحظه ممکن است در چشم اربابان خود بی‌ارزش شوند ملت ما هیچ وقت به کانالی که متولیان آن نصف جمعیت ما را در جنگ جهانی از گرسنگی کشته اند وثوق نمی‌کنند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تصرف عرصه‌های حساس علمی و تکنولوژی است از جمله آنها پیشرفت محیرالعقول کشور در صنعت ماهواره و ماهواره بر است.

عاملی بیان کرد: در آستانه دهه فجر ارسال سه ماهواره پیشرفته با ماهواره بر سیمرغ به فضا که نقش حیاتی در موضوع تحقیقات و مخابرات دارند نشان داد که ایران اسلامی در آینده نزدیک تنه به تنه پیش قراولان این صنعت خواهد زد.

وی افزود: دستیابی به این تکنولوژی حساس آن هم در محاصره شدید تکنولوژی که بدترین محاصره است اوج اقتدار علمی کشور ما را می‌رساند و دقیقاً همین موضوع کابوس بزرگ برای جامعه به اصطلاح جهانی است که می‌خواهد تولیت انحصاری تکنولوژی‌های سرنوشت ساز را در اختیار خود داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آنها تصمیم جدی دارند که بعد از اتمام سوخت فسیلی امتیاز سوخت هسته ای را در اختیار خود داشته باشند و با قیمت های سنگین به ملت ها بفروشند و لذا راضی به احداث نیروگاه های هسته ای در کشوری مثل ایران نیستند ما این راه علمی را ناتمام نخواهیم گذاشت و با شرکت در انتخابات اقتدار علمی مضاعف را فراهم خواهیم کرد.

عاملی با اشاره به اظهارات اخیر سفیر رژیم غاصب صهیونیستی در آذربایجان اظهار کرد: سفیر اسرائیل در آذربایجان باز افاضه کرده و گفته ای مردم آذربایجان! ما در غزه با مردم عادی کاری نداریم فقط حماس را می‌کشیم. او با این سخنان خود مشمئز کننده‌ترین دروغ را به مردم آذربایجان تحویل داده است تمام مسئولین ارشد اسرائیل به خلاف حرف او تصریح کرده‌اند نتانیاهو می گوید حتی کودکان اهداف نظامی مشروع هستند.

وی بیان کرد: بایدن این هفته جمله‌ای گفت که باید برای آن خون گریست او اظهار کرد جنگ غزه برای ما مقدس است این جنگ مقدس را ما ادامه خواهیم داد. تمام مفاهیم سیاسی مثل دموکراسی، آزادی، حقوق بشر ، حاکمیت ملی ، دیکتاتور و... در زمان ما تحریف شده است فقط قدسیت مانده بود آن نیز تحریف شد.

آیت الله عاملی ادامه داد: همیشه جباران تاریخ وقتی کم می‌آورند از دین مایه می‌گذارند در کربلا نیز شعارهای بنی امیه تماماً شعارهای دینی است بنی امیه با آیه قرآن سر امام حسین(ع) را می‌برند امیرالمومنین (ع) نیز می‌فرماید: با چادر دین نگذاشتند شما مرا بشناسید.

وی اظهار کرد: مصیبت عالم اسلام در خصوص فلسطین از دو حیث است اول قتل عام و نسل کشی مسلمان ها که اسرائیل شروع کرده و با کمال بی رحمی ادامه می دهد دوم از نظر اشغال مسجد الاقصی و اهانت به این مسجد مقدس و تاریخی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: علمای اسلام در علت آن می گویند درهای آسمان از بیت المقدس باز می شود حالا صهیونیست ها به همان نقطه قدسی و آسمانی با سگ ها وارد می شوند با تمام اعتقاد و با تمام وجود می گوییم در تلویث مقدسات مسلمان ها اگر مسلمانی دق مرگ شود جای ملامت ندارد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
7
بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
2
ممنون که از مهمترین وقایع جهان ما را آگاه می کنی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار