اقدام عجیب شرکت ژاپنی برای حشرات آزمایشگاهی
کد خبر: ۳۰۴۳۱۵
تاریخ انتشار: 2024 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
سبک زندگی در سیاره ژاپن؛
این شرکت برای آزمایش کارکرد تولیدات، از انواع مختلف حشرات در تاسیسات خود در شهر اکو استفاده می‌کند. بسیاری از حشرات در این تحقیقات می‌میرند. شرکت مذکور، حشرات را پرورش و سپس روی آنها آزمایش انجام می‌دهد..

اقدام عجیب شرکت ژاپنی برای حشرات آزمایشگاهیاختصاصی «تابناک با تو»؛ هر سال شرکت تولید حشره‌کش ژاپنی به نام Earth Corporation مراسمی را در معبد میودوجی در شهر اکو برگزار می‌کند. هدف از این مراسم تجلیل و بزرگداشت حشراتی است که به خاطر پیشرفت علم قربانی شده‌اند. این شرکت افتخار می‌کند که نخستین شرکت تولید حشره‌کش خانگی در ژاپن است و جایگاه کنونی‌اش را مدیون سال‌ها پژوهش، آزمون و خطا می‌داند. 

به گزارش سایت ادیتی‌سنترال این شرکت برای آزمایش کارکرد تولیدات، از انواع مختلف حشرات در تاسیسات خود در شهر اکو استفاده می‌کند. بسیاری از حشرات در این تحقیقات می‌میرند. شرکت مذکور، حشرات را پرورش و سپس روی آنها آزمایش انجام می‌دهد. این امر اهمیت قربانیان را کاهش نمی‌دهد چون «مرگ حشره‌ها هم مهم است» و نباید امری مسلم و عادی جلوه کند. به همین دلیل آنها، مراسمی افتخاری در معبد میودوجی در شهر اکو برگزار می‌کنند. 

اقدام عجیب شرکت ژاپنی برای حشرات آزمایشگاهی

شاید جالب باشد بخوانید: 

چند رفتار در فرهنگ ژاپن که بی‌ادبانه به نظر می‌رسد 

دانستنی‌های تاریک درباره ژاپن که کمتر شنیده‌اید از خودکشی تا ...

در ماه گذشته بیش از ۶۰ کارمند در این مراسم شرکت کردند. کارمندان عکس‌هایی از حشرات قربانی شده در راه تحقیقات علمی را در دست گرفته بودند و یک کشیش به نام «تاوی» هم در این مراسم در جلوی ردیف مدعوین نشسته بود و طلب بخشایش می‌کرد. 

آقای «تومیهیرو کوبوری» رئیس بخش تحقیقات گفت: بعضی از مردم برایشان مرگ هزاران حشره مهم نیست، و هیچ ارزشی برای این قربانیان کوچک قائل نیستند، این جشن می‌خواهد همه چیز بر طبق روال بیفتد. 

این شرکت در حدود میلیونها سوسک و ۱۰۰ میلیون شپش تولید می‌کند تا روی آنها تحقیقات انجام بدهد. این حشرات برای سلامت و آسایش انسان‌ها قربانی می‌شوند. با این حال شرکت نسبت به این ماجرا عذاب وجدان پیدا کرده است. بنا به گزارش روزنامه «سنکی‌شینبون» این مراسم از چهارسال پیش، هر سال برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار