میدان آزادی و خیابان انقلاب فردا بسته می شود
کد خبر: ۳۰۴۱۴۴
تاریخ انتشار: 2024 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد شروع و در بهشت زهرا (س) خاتمه می‌یابد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد شروع و در بهشت زهرا (س) خاتمه می‌یابد.

میدان آزادی و خیابان انقلاب فردا بسته می شود

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران در مورد محدودیت‌های ترافیکی رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن در پایتخت، گفت: فردا همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۰۹:۳۳ دقیقه صبح مراسم رژه یگان های موتورسوار نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد آغاز خواهد شد.

او افزود: سپس این موتورسواران ادامه مسیر داده و وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن وارد خیابان آزادی و میدان انقلاب و بعد از آن وارد خیابان کارگر به سمت جنوب تا میدان رازی شده و از آنجا وارد دشت آزادگان و میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می شوند. بعد از طی این مسیر این موتورسواران وارد بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب و در نهایت وارد بزرگراه خلیج فارس گردیده و از آنجا وارد آستان مقدس حضرت امام خمینی ( ره ) و بهشت زهرا (س) خواهند شد که خاتمه مراسم همین نقطه خواهد بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در طول این مسیر محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی و کوتاه خواهد بود که به محض اینکه یگان‌های موتورسوار در هر محور حضور پیدا می‌کنند محورهای عمود به خیابان آزادی و انقلاب برای دقایقی بسته خواهد شد و پس از آن رانندگان عزیز می توانند ادامه مسیر بدهند.

سرهنگ مومنی افزود: به رانندگان گرامی توصیه م شود در طول اجرای این مسیر همکاری کامل و لازم را با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده ها داشته باشند تا بتوانیم این مراسم را نیز به نحو احسن انجام گیرد.

همشهری آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار