پیام تند روسیه به ژاپن؛ خودکشی کنید اگر خیلی ناراحتید!
کد خبر: ۳۰۴۰۷۵
تاریخ انتشار: 2024 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
مدودف گفت: ژاپن باید بپذیرد که روسیه جزایر کوریل را توسعه دهد و سلاح‌ های جدیدی در آنجا مستقر کند.
مدودف گفت: ژاپن باید بپذیرد که روسیه جزایر کوریل را توسعه دهد و سلاح‌ های جدیدی در آنجا مستقر کند.
 
مقام ارشد امنیتی روسیه امروز سه‌ شنبه خطاب به ژاپن گفت که اگر می‌ خواهد معاهده صلحی با روسیه برای پایان رسمی جنگ جهانی دوم منعقد کند، باید ادعاهای ارضی خود را (بر گروهی از جزایر اقیانوس آرام) کنار بگذارد.
 
اظهارات صریح مدودف، رییس جمهور سابق و معاون شورای امنیت روسیه درباره جزایر کوریل، احتمالا ژاپن را خشمگین می کند؛ کشوری که ادعای مالکیت ۴ جزیره از جنوبی ترین جزیره ها را داشته و آنها را سرزمین های شمالی می نامد.
 
معاون شورای امنیت روسیه در حساب رسمی خود در ایکس نوشت: احدی با این درک که ... مساله سرزمینی یک بار برای همیشه مطابق با قانون اساسی روسیه بسته شده است، مخالف پیمان صلح نیست.
 
مدودف اضافه کرد که ژاپن نیز باید بپذیرد که روسیه جزایر کوریل را توسعه دهد و سلاح‌ های جدیدی در آنجا مستقر کند.
 
مدودف افزود: ما به احساسات ژاپنی‌ ها در مورد به اصطلاح «سرزمین‌ های شمالی» اهمیت نمی‌ دهیم. این ها سرزمین‌ های مورد مناقشه نیستند، بلکه روسیه هستند. و آن سامورایی هایی که احساس غم و اندوه خاصی می کنند، می توانند با انجام «سپپوکو» (seppuku) (خودکشی با تشریفات ژاپنی با تخلیه روده) به زندگی خود به روش سنتی ژاپنی پایان دهند، البته اگر جرات داشته باشند.
 

وی در ادامه ژاپن را متهم کرد که آمریکا را دوست دارد؛ علیرغم اینکه ارتش ایالات متحده در سال ۱۹۴۵ بمب اتمی را بر روی هیروشیما و ناکازاکی انداخت.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار