این استان‌ها منتظر بارش و کولاک برف باشند
کد خبر: ۳۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار: 2024 January 25    -    ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

 

سازمان هواشناسی:

امروز (پنجشنبه) در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، سواحل شمالی و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه و شنبه (ششم و هفتم بهمن) با بارش برف و باران، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن در ۱۰ استان رو به رو خواهیم بود.

بر اساس این هشدار جمعه؛ در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب و شرق لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان شاهد این پدیده خواهیم بود.

 شنبه نیز در نوار غربی آذربایجان غربی، غرب کردستان، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان و شمال کرمانشاه با بارش برف و باران مواجه خواهیم شد.

 امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این استان‌ها در حالت آماده باش کامل به سر می‌بردند تا در صورت بروز حوادث به مردم خدمات لازم را ارائه کنند.

به شمال سفر نکنید

رییس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج _ چالوس و آزاد راه تهران _ شمال که از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و ترافیک بسته شده بود، اکنون بازگشایی شد.

مسافران با توجه به شرایط نامساعد جوی ضمن خودداری از سفرهای غیرضرور قبل از سفر از وضعیت راهها مطلع شوند.

محور کندوان بازگشایی شد

 فرمانده پلیس راه کندوان  با اشاره به اینکه این محور از دیشب به دلیل بارش برف و تخلیه بار ترافیکی مسدود شده بود، افزود: این محور از دقایقی قبل بازگشایی شده است. وی با توجه به شرایط جوی و لغزندگی مسیر از رانندگان خواست برای تردد در محور با سرعت مطمئن حرکت کنند.

از کوهنوردی بپرهیزید

کوهنوردی در روزهای پایانی هفته با مخاطره همراه است بنابراین کوهنوردان از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار