آیا انسان‌ها هم مانند حیوانات نیاز به خواب زمستانی دارند؟
کد خبر: ۳۰۳۴۵۴
تاریخ انتشار: 2024 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
دکتر راج داسگوپتا: فکر نکیند تمایل به خواب بیشتر در فصل زمستان امری عجیب است، شما تنها نیستید بسیاری از افراد مشارکت کننده در این تحقیق نیز از تمایل‌شان برای خواب بیشتر در فصل زمستان خبر داده‌اند.
 دکتر راج داسگوپتا، دانشیار پزشکی بالینی در بیمارستان هانتینگتون مموریال در کالیفرنیا، با استناد به تحقیقاتی که حداقل روی یک سوم بزرگسالان آمریکایی انجام شده، می‌گوید:
 
آیا انسان‌ها هم مانند حیوانات نیاز به خواب زمستانی دارند؟
 
فکر نکیند تمایل به خواب بیشتر در فصل زمستان امری عجیب است، شما تنها نیستید بسیاری از افراد مشارکت کننده در این تحقیق نیز از تمایل‌شان برای خواب بیشتر در فصل زمستان خبر داده‌اند.
 
بازه خواب برای بیشتر بزرگسالان بین (هفت تا نه) ساعت در شب است، و مهم نیست که هوا چقدر سرد یا تاریک باشد، زمان مورد نیاز برای استراحت انسان در شبانه روز ثابت است. با این حال، معمولا احساس می‌کنید که در طول زمستان بیشتر می‌خوابید، زیرا وقتی وارد زمان استاندارد استراحت و خواب می‌شویم که با شروع زودهنگام تاریکی در فصل زمستان مرتبط است ، یک ساعت از نور روز را از دست داده‌ایم.
 
انسان‌ها هنوز نیازی به خواب زمستانی ندارند و به دلیل تعهدات اجتماعی و شغلی خود نمی‌توانند از عهده خواب طولانی مدت در فصل زمستان برآیند. 
 
چندثانیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار