مرگ هولناک یک دزد در مشهد وسط صحنه سرقت
کد خبر: ۳۰۳۴۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
 نخستین نفری که جسد را می‌بیند، یکی از پاکبان‌های شهرداری بوده که موقع رفت‌وروب خیابان از دور متوجه جسم حجیم وسط خیابان شده است. او با این تصور که زباله‌های رها شده است، اهمیتی به آن نداده و به کار خودش مشغول می‌شود

 نخستین نفری که جسد را می‌بیند، یکی از پاکبان‌های شهرداری بوده که موقع رفت‌وروب خیابان از دور متوجه جسم حجیم وسط خیابان شده است. او با این تصور که زباله‌های رها شده است، اهمیتی به آن نداده و به کار خودش مشغول می‌شود

مرگ هولناک یک دزد در مشهد وسط صحنه سرقت
 

اما کمی که جلوتر می‌رود، به این توده مشکوک می‌شود و به نظرش می‌رسد که شبیه آدم است. اینجاست که به سمت آن دویده و با پیکر سوخته‌ای در خیابانی خلوت روبه‌رو می‌شود.

با اعلام کشف جسد سوخته فردی ساعت ۷:۲۰ صبح دیروز در خیابان پیامبراعظم (ص) ۲/۶۷ به پلیس ۱۱۰، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری معراج در محل حاضر شدند. هم‌زمان تکنسین‌های اورژانس نیز به محل رسیدند و در همان معاینات اولیه مرگ این فرد را اعلام کردند.

یک اتفاق مشکوک

ازآنجایی‌که سوختن به‌خودی‌خود همیشه مشکوک است، در این پرونده رهاشدن جسد در خیابان نیز قوزبالاقوزی است که مشکوک‌بودنش را دوچندان می‌کند.

بلافاصله عوامل انتظامی موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام می‌کنند. قاضی صادق صفری پس از پرسیدن اطلاعات مبنی بر نحوه مرگ، وقتی متوجه می‌شود که جسد متعلق به مردی جوان است، دستورات تخصصی را صادر می‌کند تا مأموران درباره موضوع تحقیق و بررسی کنند.

چند فندک و یک چاقو

بازرسی از جیب‌های جان‌باخته برای شناسایی هویتش بی‌نتیجه بوده و هیچ کارتی که هویتش را نشان دهد، در جیب‌های جسد کشف نمی‌شود و فقط چند عدد فندک، یک بسته نیمه‌پر سیگار و یک چاقو از درون لباس‌های این فرد پیدا می‌شود. مأموران انتظامی با هدایت قاضی صادق صفری، باتوجه‌به مشخصات ظاهری متوفی سن او را چهل و پنج‌ساله تخمین زده‌اند.

مرگ بی‌وقتی

محل افتادن جسد دقیقا زیر یک ستون برق بوده است. مشخصات ظاهری فرد نیز نشان می‌دهد که بر اثر سوختگی سیاه و خاکستری شده است. مأموران احتمال دادند که او هنگام سرقت کابل‌های برق دچار برق‌گرفتگی شده و جان‌باخته و سپس از بالابه‌پایین سقوط کرده است.

با حضور کارشناسان مربوط در محل و بررسی وضعیت کابل‌های آن منطقه، آثار سوختگی بر روی ستون وجود داشته است و مشخص می‌شود که این فرد به‌منظور سرقت کابل‌ها در ابتدای صبح که عبور و مرور در خیابان‌ها کمتر است، بالای ستون رفته و زمانی که قصد بریدن کابل را داشته، دچار برق‌گرفتگی شده و جان‌باخته است.

دزد بی‌نشانی

در ادامه با تأیید مرگ این فرد به علت برق‌گرفتگی، مقام قضایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر می‌کند تا کارشناسان این سازمان باتوجه‌به مشخصات ظاهری بتوانند هویت متوفی را که آثار اعتیاد در او مشهود بود، شناسایی کنند. مقام قضایی از شهروندان خواسته است تا در صورت مفقودی اعضای خانواده‌شان که مشخصاتش با جسد کشف شده همخوانی دارد، حتما برای پیگیری موضوع و شناسایی جسد به کلانتری معراج مراجعه کنند.

مرگ پرتکرار

درباره مرگ سارقان روی ستون‌های برق حداقل هر دو ماه یک پرونده در مشهد تشکیل می‌شود و افراد زیادی تاکنون در این زمینه جان خود را ازدست‌داده‌اند. این افراد که شناختی از برق فشارقوی ندارند با این خیال که کابل‌دزدی از ستون‌ها و دکل‌های برق همچون سرقت سیم برق از مشترکان خانگی است و می‌توانند کابل‌های ضخیم‌تر و گران‌تری را سرقت کنند، وارد مناطق ممنوعه شبکه برق شده و جان خود را از دست می‌دهند. دوم اردیبهشت و نوزدهم مهرماه نیز در دو حادثه مشابه دو نفر در بولوار امامت و خیابان فرهاد مشهد هنگام سرقت کابل برق، جان خود را ازدست‌داده بودند.

خبرفوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
2
7
مسئولان نسبت به فقر و اینگونه دزدیها پاسخ دهند مقصر مسئولان هستند و بس
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
بله باید مسئولان باید پاسخ دهند چرا با سارقان برخوردی صورت نمیگیره که بازدارنده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار