این مناطق کشور منتظر بارش برف باشند
کد خبر: ۳۰۳۳۹۷
تاریخ انتشار: 2024 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.
 
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه شنبه ۳ بهمن در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می‌دهد.
 
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.
 
هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور بوده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.
 
طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
 
گزارش هواشناسی حاکی است: شنبه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.
 
هواشناسی همچنین اعلام کرد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دما به طور محسوسی کاهش می‌یابد.
 
هواشناسی هشدار داد: تا چهارشنبه دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.
 
سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار