اینستاگرام به نوجوانان هشدار داد!
کد خبر: ۳۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: 2024 January 19    -    ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
«تلنگرهای شبانه» اینستاگرام به‌طور خودکار در حساب کاربری نوجوانان ظاهر می‌شود و غیرفعال‌کردن آن‌ها ممکن نخواهد بود.

«تلنگرهای شبانه» اینستاگرام به‌طور خودکار در حساب کاربری نوجوانان ظاهر می‌شود و غیرفعال‌کردن آن‌ها ممکن نخواهد بود.

اینستاگرام به نوجوانان شب‌بیدار هشدار می‌دهد که این شبکه‌ی اجتماعی را ببندند و بخوابند.

اینستاگرام جدیدترین ویژگی متمرکز بر سلامت ذهن خود را برای نوجوانان معرفی کرده است. وقتی یک کارب کم‌سن‌وسال در ساعات پایانی شب به‌مدت بیش از ۱۰ دقیقه در بخش‌هایی مانند ریلز یا دایرکت فعالیت کند، اینستاگرام به او پیشنهاد می‌دهد که برنامه را ببندد و به رخت‌خواب برود.

«تلنگرهای شبانه» اینستاگرام به‌طور خودکار در حساب کاربری نوجوانان ظاهر می‌شود و غیرفعال‌کردن آن‌ها ممکن نخواهد بود. اینستاگرام مشخص نکرده است که آیا این ویژگی برای همه‌ی نوجوانان فعال می‌شود یا فقط برای افراد زیر ۱۸ سال.

اینستاگرام به نوجوانان هشدار داد!

به گفته‌ی اینستاگرام، هدف این است که نوجوانانی که قبلاً از ویژگی‌هایی مانند Take a Break استفاده نمی‌کردند، این برنامه را برای شب ببندند.

اینستاگرام می‌گوید: «ما می‌خواهیم نوجوانان وقتی اینستاگرام را می‌بندند، پیش خود فکر کنند زمانی که در برنامه صرف می‌کنند عمدی و معنادار است و می‌دانیم که خواب برای جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.»

ابزار جدید اینستاگرام مانند شماری از ویژگی‌های دیگر این پلتفرم، برای کمک به نوجوانان و والدین آن‌ها در مدیریت زمان طراحی شده است. این ویژگی‌ها افزون بر Take a Break و ویژگی‌های نظارت والدین، شامل حالت‌هایی مانند Quiet Mode می‌شود.

ویژگی Quiet Mode به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌ها را بی‌صدا کنند، به‌طور خودکار به پیام‌ها پاسخ دهند و به دوستان و دنبال‌کنندگان خود اطلاع دهند که دردسترس نیستند و مشغول کارهای دیگری مانند مطالعه یا خواب هستند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار