تبلیغات کاندیداهای مجلس دقیقه‌ای چند؟
کد خبر: ۳۰۲۹۱۹
تاریخ انتشار: 2024 January 17    -    ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
سازمان صداوسیما در شرایطی معتقد است که در راستای عدالت تبلیغاتی و براساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت ایجاد فرصت تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان، اقدام کرده است که براساس اطلاعات دریافتی بازاربان داوطلبان باید برای انتشار و بازپخش یک کلیپ ۲۰ دقیقه‌ای مبلغی حدود ۱۵ میلیون (در حوزه‌های انتخابیه کوچک) تا ۱۰۰ میلیون تومان(برای شهری مانند رشت) بپردازند، مبلغی که طبیعتاً در کلانشهرهای گسترده‌تر مانند اصفهان، مشهد، تبریز، یزد و شیراز بیشتر از ۱۰۰ میلیون هم خواهد بود.
سازمان صداوسیما در شرایطی معتقد است که در راستای عدالت تبلیغاتی و براساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت ایجاد فرصت تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان، اقدام کرده است که براساس اطلاعات دریافتی بازاربان داوطلبان باید برای انتشار و بازپخش یک کلیپ ۲۰ دقیقه‌ای مبلغی حدود ۱۵ میلیون (در حوزه‌های انتخابیه کوچک) تا ۱۰۰ میلیون تومان(برای شهری مانند رشت) بپردازند، مبلغی که طبیعتاً در کلانشهرهای گسترده‌تر مانند اصفهان، مشهد، تبریز، یزد و شیراز بیشتر از ۱۰۰ میلیون هم خواهد بود.
 
این در شرایطی است که کانال‌های مدنظر برای تبلیغ که براساس گفته جبلی رییس صداوسیما تعداد آن‌ها به ۲۰۰ شبکه می‌رسد، تازه تأسیس هستند که عملاً مخاطب چندانی ندارند.
مشخص نیست صداوسیما که با افت فاحش مخاطب در شبکه‌های قدیمی و پربیننده خود مواجه است با چه منطقی چنین مبالغی را از داوطلبان مطالبه می‌کند.
 
تبلیغات کاندیداهای مجلس دقیقه‌ای چند؟
 
بازاربان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار