باورتان می‌شود این زن بازیگر «اوشین» باشد؟
کد خبر: ۳۰۱۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 07    -    ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
یوکو تاناکا بازیگر سریال محبوب «سال‌های دور از خانه» و نقش اوشین در واپسین فیلم هیروکازو کوره ادا به نام هیولا که این روزها در دسترس است، نقش ماکیکو فوشیمی را ایفا می‌کند که مدیر مدرسه است.، ستاره دهه ۱۹۸۰ ژاپن در ایران با نقش اوشین شهرت دارد.
یوکو تاناکا بازیگر سریال محبوب «سال‌های دور از خانه»  و نقش اوشین در واپسین فیلم هیروکازو کوره ادا به نام هیولا که این روزها در دسترس است، نقش ماکیکو فوشیمی را ایفا می‌کند که  مدیر مدرسه است.، ستاره دهه ۱۹۸۰  ژاپن در ایران با نقش  اوشین شهرت دارد.
 
باورتان می‌شود این زن بازیگر «اوشین» باشد؟
 
یوکو تاناکا در این سال‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی ایفای نقش کرده است . او بازیگری را در دهه هفتاد با بازی در سریال تلویزیونی «خواهر ما» محصول شبکه ان اچی کی آغاز کرد. تاناکا با فیلمسازانی مانند شوهی ایمامورا(چرا نه؟)، هایائو میازاکی(شاهزاده خانم مونونوکه)،یوجی یامادا(تورا سان، کارشناس) همکاری داشته است.
 
واپـسین فیلم هیروکازو کوره ادا فیلمساز ژاپنی که در کارنامه خود فیلم برنده نخل طلا «دله دزدان» را دارد،ابتدا در جشنواره کن در بخش مسابقه پذیرفته شد. فیلمنامه نوشته یوجی ساکاموتو است و داستان درباره پسر بچه‌ی است که دچار تغییر رفتار می‌شود و نقش مادرش را ساکورا آندو ایفا می‌کند.
دنیای تصویر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
1
8
دست از سر اوشین بردارید!
ناشناس
|
France
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
0
13
باورت میشه خودت همونی که سریال اوشین رو نگاه میکرد !!!؟
ناشناس
|
France
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
0
3
باورت میشه خودت همونی که سریال اوشین رو نگاه میکرد !!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار