ردپای مجری معروف در پرونده جفری‌‌اپستین
کد خبر: ۳۰۱۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 07    -    ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
دادگاه فدرال نیویورک هویت افرادی را که در قضیه میلیاردر جفری‌اپستین متهم هستند را افشا کرد، در فهرست افرادی که در زنجیره‌ی این پرونده‌ نقش داشته‌اند نام سلبریتی‌های آمریکایی و سیاستمداران معروف هم به چشم میخورد

خبر تأسف‌بار از پرونده اخلاقی مجری محبوب

خبر تأسف‌بار از پرونده اخلاقی مجری محبوباختصاصی «تابناک با تو»؛ آیا اپرا وینفری واقعا در پرونده‌ی جفری‌ایپسن متهم پرونده جرایم جنسی علیه کودکان نقش داشته؟ آیا دلیلی برای اثبات این ادعا وجود دارد؟ روزنامه‌ای که چنین ادعایی کرده آیا به جزئیات نیز پرداخته؟ مردم با شنیدن این ادعاها چه می‌گویند؟! این سؤالات پس از انتشار فهرست مرتبطین با پرونده‌ی جفری‌اپستین مجرم جنسی، در فضای مجازی مطرح شد.

متاسفانه نام اوپرا وینفری در مستندات منتشر شده وجود دارد. مستندات جدید دادگاه فدرال نیویورک حقایق جدیدی را درباره‌ی پرونده‌ی میلیاردر آمریکایی جفری‌اپستین را منتشر کرد.

این مستندات که به تازگی و در سال ۲۰۲۴ منتشر شده، نشان می‌دهد که نام اوپرا وینفری هم در این پرونده به چشم می‌خورد.

 دادگاه فدرال نیویورک هویت افرادی را که در قضیه میلیاردر جفری‌اپستین متهم هستند را افشا کرد، در فهرست افرادی که در زنجیره‌ی این پرونده‌ نقش داشته‌اند نام سلبریتی‌های آمریکایی و سیاستمداران معروف هم به چشم میخورد. جالب است بدانید که جفری‌اپستین در آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی، قبل از اینکه در دادگاه به اتهام جرایم جنسی محاکمه شود، دست به خودکشی زد.

نام‌های معروف مرتبط با این پرونده:
مایکل جکسون، بیل کلینتون، دونالد ترامپ، باراک اوباما، شاهزاده اندروی انگلیسی، هیلاری کلینتون، اوپرا وینفری، گیلین‌مکسول دوست دختر اپستین، جان‌پادیستا مدیر تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون و... بنا به گفته‌ی کارشناسان، این پرونده زوایای پنهان و عجیب زیادی دارد که به زودی رمزگشایی خواهد شد. البته تاکنون اتهامی دال بر مشارکت در اعمال مجرمانه همه‌ی این چهره‌ها در پرونده اپستین اثبات نشده، آیا ممکن است نام برخی چهره‌ها برای تصفیه‌حساب های شخصی وارد فهرست شده باشد یا واقعا باید منتظر اسرار مخوف‌تری از آنها باشیم. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
4
مارو بگو از چه کسایی تعریف میکردیم.ای خدا …
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
0
مزخرفاتِ .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار