چراغ سبز برانکو برای بازگشت به پرسپولیس
کد خبر: ۳۰۱۵۲۷
تاریخ انتشار: 2024 January 03    -    ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم پرسپولیس تهران در شرایطی برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید که مسی‌ها در ۵ بازی قبلی خود در این رقابت‌ها برابر تمامی رقیبان خود شکست خورده بودند.
در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم پرسپولیس تهران در شرایطی برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید که مسی‌ها در ۵ بازی قبلی خود در این رقابت‌ها برابر تمامی رقیبان خود شکست خورده بودند.
 
قرمزها با این تساوی ۳۰ امتیازی شدند و بعد از استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا این تیم بعد از ۶ سال نیم فصل را در جایگاه اول یا دوم لیگ تمام نکند. بعد از این دیدار و در پی ناکامی سرخ‌پوشان در هفته‌های اخیر یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم در نشست خبری به صورت شفاهی از سمت خود کناره‌گیری کرد هرچند ساعاتی بعد باشگاه پرسپولیس با استعفای او مخالفت کرد.
 
چراغ سبز برانکو برای بازگشت به پرسپولیس
 
بعد از خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس گمانه زنی ها در خصوص سرمربی بعدی پرسپولیس شدت گرفت. یکی از نام‌های که همواره حوالی نیمکت سرخ‌پوشان شنیده می‌شود و همیشه به عنوان یک گزینه برای هدایت پرسپولیس بوده، برانکو ایوانکوویچ است. این مربی که روزهای بسیار درخشانی را برای پرسپولیس رقم زده است محبوبیت خاصی در بین هواداران دارد.
 
برانکو که هم‌اکنون هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد و خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در گفتگویی اظهار داشت: زمان کمی تا شروع جام ملت‌ها داریم و به شدت سر من شلوغ است. هم‌اکنون به همراه تیم ملی عمان در ابوظبی و در کشور امارات حضور دارم.
 
وی تاکید کرد: ما خود را برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر آماده می‌کنیم. ‌در گروه سختی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بگیریم.
 
وی در مورد استعفا گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، گفت: چند روزی تا شروع جام ملت‌ها باقی نمانده است و تمرکز من فقط و فقط روی تیم ملی عمان و این رقابت‌هاست از همین رو هیچ موضوعی از جمله اخبار پرسپولیس را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. موضوع حائز اهمیت اکنون برای من تیم ملی عمان است.
 
سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با وی مذاکراتی برای هدایت این تیم داشته است، بیان کرد: نه هیچ صحبت و مذاکره‌ای انجام نشده است. با توجه به حضور من در عمان و نزدیکی جام ملت‌ها من به قرارداد خود پایبند هستم و بعد از اتمام این رقابت‌ها و پایان قرارداد خود در مورد آینده خود تصمیم گیری می‌کنم.
 
برانکو در واکنش به اینکه دوست دارد به پرسپولیس بار دیگر بازگردد، گفت: من هیچ مشکلی ندارم و به عنوان یک مربی حرفه‌ای همیشه آماده مذاکره با هر باشگاهی هستم.
 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار