مردان این کشور رکورد آرایش را زدند
کد خبر: ۳۰۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 02    -    ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
تعداد فزاینده‌ای از مردان جوان در کره‌جنوبی به استفاده از لوازم آرایش روی آورده‌اند.‌ این امر در جامعه نسبتا محافظه‌کار این کشور مورد استقبال قرار گرفته، تا جایی که برندهای معروف بین‌المللی به دنبال گسترش محصولات...

مردان این کشور رکورد آرایش را زدند

مردان این کشور رکورد آرایش را زدنداختصاصی «تابناک با تو»؛ به نظر می‌رسد دیگر لوازم آرایشی فقط محدود به زنان نیست، زیرا تعداد زیادی از مردان جوان در کره‌جنوبی از آن استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود این بازار جدید در سال‌های آینده گسترش یابد. اما جامعه این روند جدید را چگونه می‌بیند؟

تعداد فزاینده‌ای از مردان جوان در کره‌جنوبی به استفاده از لوازم آرایش روی آورده‌اند.‌ این امر در جامعه نسبتا محافظه‌کار این کشور مورد استقبال قرار گرفته، تا جایی که برندهای معروف بین‌المللی به دنبال گسترش محصولات خود در بین مردان کره‌ای هستند. در هشت ماه منتهی به آگوست، جی‌مارکت، بزرگترین سایت خرید آنلاین کره‌جنوبی، جهش ۱۳۰ درصدی در فروش لوازم آرایش به مشتریان مرد را ثبت کرد.

مردان این کشور رکورد آرایش را زدند

خانه مد شنل در ماه سپتامبر خط تولید لوازم آرایشی مردانه را راه اندازی کرد که شامل مداد ابرو و رژ لب است. این خانه همچنین محصولات خود را در کره جنوبی که تقاضا برای این محصولات در آنجا بالاترین است، عرضه می‌کند.

بازار زیبایی مردانه هنوز در مراحل ابتدایی خود است و کمتر از یک پنجم این صنعت را تشکیل می‌دهد که طبق داده های شرکت مشاوره یورومانیتور در سال ۲۰۱۷ به پنج میلیارد دلار رسید.

طبق یک نظرسنجی که اخیرا توسط سازمان تحقیقاتی «اوپن سوروی» انجام شده است، ۶۰ درصد مردان کره‌ای بین ۲۵ تا ۳۴ سال به طور متوسط ۵.۵ درصد از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند.این نظرسنجی روی ۳۰۰۰ مرد کره‌ای بین ۲۰ تا ۵۹ سال انجام شده‌است. اکثریت جوانان کره‌جنوبی برای جلوگیری از پیری پوست از کرم‌های ضدآفتاب یا کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌کنند.‌

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
11
33
آبروی هر چی مرد رو بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
6
21
میخوان شوهر کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
خخخخ
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
1
اینهم از الگوی پیشرفت آقایاین غرب گرای لیبرال!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار