با این ترفند ۵ دقیقه‌ای، زندگی خود را از طلاق نجات دهید!
کد خبر: ۳۰۱۳۳۰
تاریخ انتشار: 2024 January 01    -    ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
این روتین پنج دقیقه ای صبحگاهی، نیرو بخش رابطه است. به گفته استون سیموندز، کارشناس روابط زناشویی،«روز خود را با یک فنجان قهوه و وقت گذرانی با همسرتان شروع کنید که میتواند از طلاق جلوگیری کند»

 او در پستی برای kidspot نوشت:«به تازگی من و همسرم هر روز این روتین را انجام‌ می دهیم، زیرا احساس بسیار خوبی دارد و بلافاصله احساس ارتباط بیشتری میکنیم.»

 
 

با این ترفند ۵ دقیقه‌ای، زندگی خود را از طلاق نجات دهید!

 

من به شما قول میدهم اگر فقط پنج دقیقه در روز را با یکدیگر وقت بگذرانید، تمام بخش های دیگر زندگیتان نیز سود خواهند برد.

دقیقا چهار سال پیش، سیموندز افشا کرد که او و همسرش برای اولین بار در حال فکر کردن به طلاق بودند. مکالمات انها حول وظایف، صورت حسابها و فرزند پروری می چرخید، و مملو از بحث هایی بود درباره ی اینکه چه کسی کار میکرد یه به اندازه کافی نبود.

استون سیموندز، مربی سبک زندگی، روتین صبحگاهی که فقط چند دقیقه طول میکشید و زندگیش را نجات داده بود را افشا کرد

او به خاطر می آورد: «در بین کار، صرف شام، دوش گرفتن و تمیزکاری خانه ، احساس میکردیم زمانی برای صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن انچه در ذهنمان بود، وجود نداشت. 

استون سیموندز روتین صبحگاهی که ازدواجش را در استانه طلاق نجات داد، را افشا کرد.

این زوج به جای برداشتن یک فنجان قهوه و خروج عجلولانه صبحگاهی از در خانه ، سرعت خود را کاهش دادند و از چند دقیقه ای که در جاوا(اسم یک برنامه) صرف کردند، برای برقراری ارتباط واضحتر به امید نجات زندگی مشترکشان استفاده کردند.

او نوشت: «این ترفند نه تنها ازدواج ما را نجات داد، بلکه رابطه ما را کاملاً متحول کرد. "چرا؟ زیرا این ترفند چیزی بیش از یک اصلاح کافئین است. این یک ترفند رابطه است که ما را در ارتباط نگه می دارد، حتی در میانه هرج و مرج زندگی.»

او خاطر نشان کرد که مشتریان سیموندز ارتباط را یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در روابط می‌دانند، اما افزودن این مرحله ساده به برنامه صبحگاهی می‌تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند

او نوشت: «من واقعاً معتقدم تفاوت بین یک رابطه موفق و یک رابطه ناموفق این است که آنها به طور منظم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، نه فقط زمانی که به اندازه کافی وقت داشته اند و آماده بررسی هستند.»

اول، آنها از احساساتشان درباره ی خودشان در رابطه با قصد گوش دادن طرف مقابل همانطور که طرف مقابل نیزبه اشتراک می گذارد، شروع می کنند. پس از آن، زمانی را به جنبه‌های مثبت شریک زندگی‌ و رابطه‌ شان فکر می کنند تا «قبل از اصلاح از یکدیگر قدردانی و تجلیل کنند».

سیموندز ادامه داد: «بخش سوم وقت گذرانی با قهوه، ایجاد فضایی امن برای پارتنرتان در بیان هرگونه دلواپسی، نگرانی یا افکار ناگفته است.

"برای هر دو پارتنر ضروری است که احساس راحتی و امنیت در به اشتراک گذاری افکار خود داشته باشند. هدف ایحاد فضایی امن بدون قضاوت یکدیگر است. »

در مرحله بعد، سیموندز توصیه می‌کند که چند لحظه برای برقراری ارتباط در رابطه با اهداف شخصی و مشترک برای «همسو کردن چشم‌انداز خود برای آینده» و ایجاد طوفان فکری برای حمایت از یکدیگر در حین پیگیری رویاهایتان، وقت بگذارید. 

در نهایت، آن‌ها تصمیم می‌گیرند چه اقداماتی را در آینده انجام دهند - مثلاً آیا به یک قرار شبانه نیاز دارید؟

سیموندز نوشت: «گام نهایی در این فرآیند، شفاف‌سازی در مورد گام‌های عملی ملموسی است که باید انجام دهید و تصمیم‌گیری در مورد بهترین راه‌حل‌ها با هم.»

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار