دیبا زاهدی قصد اغفال شهاب حسینی را دارد!
کد خبر: ۳۰۱۲۲۹
تاریخ انتشار: 2023 December 31    -    ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
سریال «گناه فرشته» از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است که حضور دیبا زاهدی در این سریال در نفش یک زن اغواگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
سریال «گناه فرشته» از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است که حضور دیبا زاهدی در این سریال در نفش یک زن اغواگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. او در این سریال به نوعی در تشکیلات یک فرد صاحب نفوذ اقتصادی قرار داد و از طرفی هم دائم تلاش می‌کند به شهاب حسینی نزدیک شود، البته تا اینجا و تا پایان قسمت دوم شهاب حسینی که نام کاراکترش هم حامد است، اجازه نزدیک شدنِ دیبا زاهدی را نداده است.
 
دیبا زاهدی یکی از سه شخصیت از شخصیت‌های اصلی مجموعه  «گناه فرشته» است.
 
دیبا زاهدی قصد اغفال شهاب حسینی را دارد!
 
پیش از «گناه فرشته» دیبا زاهدی در سریال «آقازاده» حضور داشت. دیبا زاهدی در چند فیلم سینمایی از جمله آزاد به قید شرط، بادیگارد، سایه، پنج ستاره، لامینور و اگزما به ایفای نقش پرداخته.
 
کاربران شبکه‌های اجتماعی و به خصوص طرفداران این هنرمند با اشاره به نقش دیبا زاهدی در «گناه فرشته»، چهره زیبا و جذاب او را ستودند که چند نمونه از آن را در ادامه می‌خوانید:
 
* مهسا در توئیتر خود نوشت: دیبا زاهدی واقعا زیباس و حضورش در این سریال دلیل اصلی من برای تماشای «گناه فرشته» هست.
 
* فرانک هم در وصف دیبا زاهدی گفت که تنها چهره دیبا زاهدی میتونه تحسین یک دنیا را برانگیخته کنه.
 
* شانا اینگونه اظهارنظر کرد: خانوم دیبا زاهدی خیلی زیبا هستن، خیلی. حس میکنم به اندازه‌ی لیاقتشون بهشون توجه نشده مرسی از آقای عنقا که از ایشون برای بازی در این سریال دعوت کرد. انتخاب خوب!
 

* یاسمن دیگر کاربر توئیتر نیز نوشت: تو انتخاب زیباترین بین دیبا زاهدی و نازنین بیاتی موندم.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار