غوغای مردان زنانه پوش در فضای مجازی
کد خبر: ۳۰۱۰۵۷
تاریخ انتشار: 2023 December 31    -    ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
نقش محوری کلیپهای میتو، ام‌محمد است. در عین حال او در کلیپهایش نقش پنج شخصیت را بازی می‌کند: ام محمد، ابومحمد، سهیلا (دختر خانواده) و فهودی (پسر کوچک خانواده) و محمد (پسر بزرگ خانواده). او با چادر کش‌دار خانگی و پاهای لختش توانسته لبخند را بر لب طرفدارانش بنشاند...

غوغای مردان زن‌پوش در فضای مجازی

غوغای مردان زن‌پوش در فضای مجازیاختصاصی «تابناک با تو»؛ این روزها کلیپ‌های یک کمدین اهل عربستان سعودی، به نام «محمد شامسی» معروف به میتو‌شامسی با استقبال گسترده‌ای در میان کاربران ایرانی مواجه شده‌است. میتو شامسی پسر دهه‌ی هشتادی اهل عربستان سعودی و شهر دمادم است. کار خود را با فعالیت در تیک‌تاک آغاز کرد و سپس در اینستاگرام به تولید محتوا پرداخت. او در اینستاگرام در حدود شش میلیون فالوئر دارد و در نقش مادر محمد (ام محمد) به ایفای نقش می‌پردازد. چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرده شباهت رفتاری مادران خودشان با رفتارهای ام‌محمد است.

 

محمد شامسی (ام‌محمد)، عربستان سعودی

نقش محوری کلیپهای میتو، ام‌محمد است. در عین حال او در کلیپهایش نقش شش شخصیت را بازی می‌کند: ام محمد، ابومحمد، سهیلا (دختر خانواده) و فهودی (پسر کوچک خانواده) و محمد (پسر بزرگ خانواده) و مادربزرگ. او با چادر کش‌دار خانگی و پاهای لختش توانسته لبخند را بر لب طرفدارانش بنشاند. تنافض در پوشش از یک سو، دمپایی، جاروبرقی، قابلمه، گوشی همراه و ماشین شاسی بلند گران‌قیمتش از دیگر ابزارهای ام‌محمد به شمار می‌روند. او یک تکه کلام هم دارد: عمت عیناک، یعنی کور بشوی که به شکل جالبی از آن در کلیپهایش استفاده می‌کند. چندی پیش خبر فوت میتو شامسی در رسانه‌های عرب منتشر شد که خدا را شکر شایعه‌ای بیش نبود. محمد شامسی از کودکی به بیماری دیابت مبتلا بوده و از این بیماری رنج می‌برد.

 

رمضان بایرام (ناجیه‌قیز)، ترکیه

غوغای مردان زن‌پوش در فضای مجازی

در کشور ترکیه رمضان بایرام، یکی از بلاگرهایی است که با پوشیدن لباس‌های زنانه به ایفای نقش‌ زنان از طبقات متوسط جامعه می‌پردازد و چالش‌های آنان را به تصویر می‌کشید. فقر و غنا، مشکلات جامعه‌ی در حال گذر از سنت به مدرنیته، شکاف بین نسل‌ها، روابط میان مادرشوهر و عروس، سنت‌ها و رسوم قدیم و جدید زندگی در ترکیه، از موضوعات مورد توجه او به شمار می‌روند. فالوئرهای او روز به روز در حال بیشتر شدن و رسیدن به مرز یک میلیون نفر است. این طور که از استوری‌های رمضان پیداست او ساکن هلند است و برای ضبط کلیپ و گرفتن تبلیغات گاهی به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه سفر می‌کند. یکبار هم بابت موفقیت در تولید محتوا به یکی از شبکه‌های تلویزیونی دعوت شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار