انتقام خونین یک بلاگر از خانواده همسرش
کد خبر: ۳۰۰۹۱۷
تاریخ انتشار: 2023 December 27    -    ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
نوازنده میانسال در جریان اختلاف خانوادگی، همسر باردارش را به همراه مادر و برادرزن خود با شلیک گلوله کشت.

مدتی بود که زمزمه‌های اختلاف خانوادگی مرضیه ۳۷ ساله با همسرش به گوش اهالی روستای جیریا از توابع شهر ساروق استان مرکزی رسیده بود، اما تمام ماجرا همین نبود چراکه علی خان همسر مرضیه که اتفاقا بلاگر بود چندین بار در لایو اینستاگرام خود نیز از این اختلافات حرف زده بود و حتی درباره شایعاتی که راجع به زندگی او و مرضیه وجود داشت هم صحبت کرده بود.

این مرد ۶۰ ساله با انتشار تصاویری از نواختن موسیقی به عنوان نوازنده در فضای مجازی شهرت پیدا کرده بود و به خاطر لایو‌های پی در پی حتی تعدادی دنبال‌کننده از کشور‌های دیگر مثل هندوستان هم داشت. تا اینکه دنبال‌کننده‌های این بلاگر، عصر جمعه وقتی دوباره پیام شروع لایو او را در صفحه گوشی تلفن همراه خود دیدند گمان کردند باز هم قرار است مثل همیشه چند دقیقه‌ای صحنه‌هایی از نواختن ساز توسط او را شاهد باشند

اما در کمال ناباوری دیدند که این بار مرد میانسال اسلحه‌ای دست‌ساز در دست داشته و از اجساد غرق در خون فیلم می‌گیرد. به صورت او نیز خون پاشیده بود و صدای ناله مرضیه پس زمینه این لایو بود. مرضیه ۳۷ ساله می‌گفت که دارم می‌میرم و عامل جنایت با خونسردی خطاب به او می‌گفت همه ما یک روز می‌میریم!

قتل برادرزن

مرد ۶۰ ساله سپس رو به دوربین تلفن همراه خود گفت مرد جوانی که می‌بینید در حال جان دادن است برادرزنم است که به خاطر رفتار خواهرش به او شلیک کرده‌ام. او ادعا می‌کرد که به همسرش مظنون شده و به خاطر دفاع از ناموسش دست به این قتل‌ها زده است. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری بود که همه اهالی روستا از آن باخبر بودند.

او سپس اسلحه‌ای را که در دست داشت روی شقیقه خودش قرار داد و گفت که می‌خواهد خودکشی کند، اما درست در همان لحظه لایو قطع شد و عامل جنایت در حالی که به مادرزن خود و برادرزنش شلیک کرده و آن‌ها را کشته بود و همچنین با شلیک به همسر باردارش او را مجروح ساخته بود، همسر نیمه جان خود را در کنار اجساد مادر و برادرش رها کرد و از مهلکه گریخت.

دستگیری قاتل بعد از تصادف 

او با خودروی وانت نیسان خود به سمت زادگاهش یعنی روستای میلاجرد در شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی حرکت کرد. در همان حال همسایه‌ها و خواهر مرضیه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع داده بودند و ماموران پلیس بلافاصله اقدام به تعقیب متهم کردند.

متهم که با سرعت زیاد در حال راندن در جاده‌های بیرون از روستا بود، ناگهان تعادل خودرو را از دست داد و به یک دره سقوط کرد، اما صدمه جسمی جدی ندید. در همان حال ماموران پلیس سر رسیدند و متهم را حین تلاش برای فرار دستگیر کردند. در همین حال رسیدگی به این پرونده در دستور کار جنایی قرار گرفت و اجساد قربانیان برای انجام معاینات و آزمایش‌های لازم به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

همسر باردار هم جان داد 

پیکر نیمه جان مرضیه نیز راهی بیمارستان شد و بعد از اقدامات درمانی ابتدایی زن جوان برای معالجه به بیمارستان ملایر منتقل شد. پزشکان برای نجات جان مرضیه فرزند او را از شکمش خارج کردند که جنین مرده به دنیا آمد. ساعتی بعد نیز مرضیه به دلیل شدت جراحت وارد شده به خاطر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. به این ترتیب شمار قربانیان این جنایت هولناک به ۴ نفر رسید.

ماجرا چه بود؟

یکی از اهالی روستا در تشریح جزئیات این ماجرا به خبرنگار هفت‌صبح گفت: «مرضیه حدود یک‌سال قبل با شوهرش ازدواج کرد. شوهر او اهل روستای جیریا نبود و پیش از این ۳ یا ۴ بار ازدواج کرده بود. مرضیه هم قبلا یک بار ازدواج ناموفق داشت و صاحب یک فرزند ۸ ساله هم بود که البته در لحظه حادثه پسرش در خانه پدری او نبود.»

این فرد در ادامه گفت: «مرضیه به‌خاطر مشکلات مالی و نیاز به سرپرست قبول کرده بود که با این مرد میانسال که حدودا ۶۰ ساله بود ازدواج کند. شوهرش نوازنده بود و در عروسی‌ها و جشن‌ها برنامه اجرا می‌کرد. چند ماه بعد از ازدواجشان مرضیه باردار شد، اما درست همان موقع بود که با شوهرش اختلاف پیدا کرد.

مرضیه از اینکه هر شب شوهرش با دوستانش بعد از اجرای مراسم نوازندگی در خانه دور هم جمع می‌شدند و عیاشی می‌کردند ناراحت بود. می‌گفت که شوهرش با دوستانش مشروب می‌خورند و او از رفتار و سروصدای غیرطبیعی آن‌ها می‌ترسد! برای همین تحمل اوضاع برایش سخت شد و به خانه پدرش بازگشت.»

شوهر مرضیه تلاش می‌کرد که او را به خانه بازگرداند، اما زن جوان قبول نمی‌کرد: «چند بار شوهر او برای اینکه مرضیه را وادار به بازگشت کند به خانه مادرزنش مراجعه کرده بود. تا اینکه صبح جمعه دوباره راهی خانه مادر مرضیه شد و این بار با قمه آن‌ها را تهدید کرد و گفت باید در را باز کنند تا او مرضیه را با خودش ببرد که آن‌ها در را برایش باز نکردند.»

این فرد در مورد لحظه وقوع جنایت گفت: «عصر جمعه دوباره شوهر مرضیه به خانه آن‌ها رفته بود. او یک کلت دست ساز با خودش به خانه مادرزنش برد و از دیوار به داخل خانه پریده بود. مقابل در ورودی خانه با برادرزنش به نام اسماعیل مواجه شد که با شلیک گلوله او را به قتل رساند. سپس در هال خانه با خواهر مرضیه مواجه شد که به او گفته بود به خانه خودش که در طبقه پایین خانه مادرش بود برود.

متهم به خواهر زنش گفته بود با تو کاری ندارم و او به سرعت به خانه خودش فرار کرده و موضوع را به پلیس گزارش داده بود. در همان حال مادر مرضیه به سمت آشپزخانه دویده بود تا برای خود وسیله‌ای دفاعی بیاورد، اما قاتل با شلیک گلوله او را هم از پای درآورد و بعد هم به همسر باردار خود شلیک کرد.» در حالی که متهم بعد از دستگیری به دلیل خودزنی و جراحات ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شده است، بعد از طی روند درمانی رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه پیدا خواهد 

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار