مرد خوش‌شانس با خرید این خانه زندگیش زیر و رو شد
کد خبر: ۳۰۰۸۱۹
تاریخ انتشار: 2023 December 27    -    ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
مردی خوش‌شانس با خرید خانه خانم پیانیستی که سه سال گذشته در ۷۶ سالگی فوت کرده بود، به گنجی که دور از چشم‌ها مانده بود دست یافت.

نادیا زکالوند: «الکس آرک‌بولد»،‌ اهل شهر ادمونتون کانادا و عاشق وسایل عتیقه، خانه‌ای را با تمام وسایل آن با قیمت ۵۹۰۰ پوند (حدود ۱۰هزار دلار) خرید. مالک این خانه، قبلا خانم «بته-جوآن راک» استاد پیانو بوده که شاگردانش او را با نام «مادام راک» می‌شناختند. «مادام راک»، ۳ سال گذشته در سن ۷۶ سالگی فوت کرده بود و اموالش بدون استفاده باقی مانده بود.

 
مرد خوش‌شانس با خرید این خانه زندگیش زیر و رو شد
 

«آرک‌بولد» این خانه را با تمام وسایلش خرید به امید اینکه عتیقه‌ای در آن پیدا کند. به همین دلیل موقع دور ریختن وسایل به‌دردنخور خانه، همه آنها را با دقت وارسی کرد و البته تعدادی هم عتیقه پیدا کرد. اما چیزی که بیش از همه او را خوشحال کرد،‌ پیدا کردن دمپایی‌هایی بود که درون آنها جواهرات باارزشی جاسازی شده بود.

 

ماجرای مرد خوش‌شانس که با خرید این خانه زندگیش زیر و رو شد!

ظاهرا «مادام راک»، جواهرات خود را از ترس دزد، درون تعدادی دمپایی جاسازی کرده بود. از این جواهرات می‌توان به انواع زیورآلات نقره، طلا و الماس و البته یک شمش نقره ۴۵ کیلوگرمی اشاره کرد. همچنین کمد بزرگی از لباس‌های فشن و باارزش و پیانویی بی‌نظیر در خانه پیدا شد.

ماجرای مرد خوش‌شانس که با خرید این خانه زندگیش زیر و رو شد!

«آرک‌بولد» یکسری از عتیقه‌هایی که پیدا کرده بود، در یک حراجی با قیمت ۱۵۰هزار پوند فروخت و اکنون او می‌گوید، اگر بخواهد تمام وسایل را بفروشد چیزی حدود ۲۳۰هزار پوند دیگر به‌دست می‌آورد.

ماجرای مرد خوش‌شانس که با خرید این خانه زندگیش زیر و رو شد!

«آرک‌بولد» می‌گوید، تمام وسایل این خانه مربوط به دهه‌های ۵۰، ۶۰، ۷۰ و بسیار باارزش هستند. هیچ‌کس با دیدن این خانه و وسایل بهم‌ریخته آن، باور نمی‌کرد چنین گنج بی‌نظیری در آن پنهان مانده باشد.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار