راز خیانت یهوییِ شوهرهای خیلی خوش‌اخلاق فاش شد
کد خبر: ۳۰۰۳۹۰
تاریخ انتشار: 2023 December 22    -    ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
مادری کردن درحق مردان، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که زنان مرتکب می‌شوند. وقتی زندگی مشترک خود را شروع می‌کنید، عشق تمام وجودتان را فرا گرفته است و می‌خواهید هر چه همسرتان نیاز دارد برآورده کنید و با تمام وجود از بودن کنار همسرتان لذت ببرید؛ اما زمانی به خود می‌آیید و می‌بینید مادر همسرتان شده‌اید!

مادری کردن درحق مردان، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که زنان مرتکب می‌شوند. وقتی زندگی مشترک خود را شروع می‌کنید، عشق تمام وجودتان را فرا گرفته است و می‌خواهید هر چه همسرتان نیاز دارد برآورده کنید و با تمام وجود از بودن کنار همسرتان لذت ببرید؛ اما زمانی به خود می‌آیید و می‌بینید مادر همسرتان شده‌اید!

راز خیانت یهوییِ شوهرهای خیلی خوش‌اخلاق فاش شد
 
 

حساب کاربری «نیمه‌جان» در قالب یک رشته توئیت به بیان عوارض مادری برای همسر پرداخته که واکنش متفاوت برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

حساب کاربری «نیمه‌جان» نوشته است:

* احتمالا تا به حال در میان فامیل و دوستان،ویران شدن زندگی زنان خیلی مهربان را هم دیده اید آن‌هایی که تمام مسئولیت های خانه را برعهده گرفته بودند؛ شوهران شان را مانند یک مادر خوب تر و خشک می‌کردند.

* ‌اما ناگهان شوهرانشان به آن ها بی وفایی می کنند و زندگی آن ها رنگ دیگری می گیرد؛ در این مواقع همه تعجب می کنند که چرا شوهر، زن مهربانش را رها کرده است‌. همیشه مادرِ یک رابطه شدن صرفا به خاطر رفتارهای شما نیست! رفتارهای همسرتان نیز شما را به این سمت و سو می‌برند ..!

* ‌آقایانی هستند که به دلایل مختلف نیاز دارند با زنی باشند که آنها را مثل یک مادر تر و خشک کند و مراقبشان باشند! مردها در کودکی همواره شاهد بودند که مادرشان از آنها مراقبت می کرده است. بنابراین برایشان عادی است به همسر خود اجازه دهند، تا که این نقش را نیز ادامه دهد.

* ‌به اصطلاح روانشناسی گفته میشه : مرد همیشه دوست داره به رحم مادر خود برگرده امن ترین جای دنیا که نیازهاش براورده میشد و هیچ خطری تهدیداش نمیکرد زنی که برای همسرش مادری میکنه تداعی کننده اون آغوش گرم مادره ‌اما یک چیز حتمی است: او یک روز بر علیه تان شورش خواهد کرد، همانگونه که تمامی پسربچه ها دوست دارند روزی از مادرشان جدا شوند و خانه را ترک نمایند. وقتی مادرِ رابطه می‌شوید شریک عاطفی‌تان راهی جز این ندارد که پسرتان شود! به همین راحتی موهبت بودن با یک مرد را از خود دریغ می‌کنید.

* ‌مادری کردن برای همسر در واقع آفت یک رابطه عاطفی است، اگر در حق همسرتان مادری می کنید نباید انتظار داشته باشید او همسری نمونه و کامل برای شما باشد و همین موضوع به تدریج از نظر روانی باعث می شود تمایلات جنسی‌تان را نسبت به هم از دست بدهید. ‌سریع ترین راه ممکن برای کشتن عشق، شور و حال و حرارت رابطه زناشویی، مادری کردن در حق همسرتان است. هر چه با یک مرد بیشتر مانند مادرش رفتار کنید، او نیز به شما بیشتر فرزندگونه پاسخ خواهد داد.

* ‌اما موضوع این است که هیچ مردی مایل نیست همسرش به مادر دومش تبدیل شود. اما یک چیز حتمی است: او یک روز بر علیه تان شورش خواهد کرد، همانگونه که تمامی پسربچه ها دوست دارند روزی از مادرشان جدا شوند و خانه را ترک نمایند.

* ‌زمانی که اقتدار مردان بر اثر مادری کردن بیش از اندازه زنان از بین برود، جذابیتشان را برای همسرشان از دست می دهند. زیرا زنان دوست دارند مرد زندگیشان مقتدر و توانا باشد و از پسربچه هایی که مجبورند مدام دنبالشان باشند خسته و کلافه می شوند در نتیجه همین عامل باعث سردی روابط می شود. در واقع آنچه باعث بروز مشکل می شود رفتار شماست نه بی توجه بودن شوهرتان به کارهایش.

* مردها اوایل از رفتارهای مادرانه شما استقبال کند اما به مرور نیاز قوی و انکار ناپذیر به یک معشوقه سر و کله‌اش پیدا می‌شود و او را وسوسه می‌کند! منظور ما این نیست که او حتما می رود و به شما خیانت می‌کند، خیر درصدی از این افراد اهل خیانت هستند و بسیاری دیگری از آن‌ها نیاز خود را به یک زن سرکوب می‌کنند، درگیر طلاق عاطفی می‌شوند یا یک زندگی بدون هیجان و ربات وار را ادامه می‌دهند و همین مساله به مرور باعث مشکلات زناشویی و طلاق عاطفی طرفین می شود.

کارهای مادرانه‌ای که زنان در حق مردان می‌کنند

یکی از عوارض مادری برای همسر، زیادی تر خشک کردن آنان و انجام دادن کارهایی که باید خودشان بکنند، مانند: انتخاب لباس، جمع و جور کردن لباس‌هایشان بعد از ریخت وپاش آنان، پیدا کردن کلیدها ما فرض را بر این می گذاریم که مردان فراموش کار هستند و اطلاعاتی را به آنان یاد آوری می کنیم که باید خودشان به خاطر بسپارند، مانند یادت نره آشغال‌ها رو شب بزاری دم در، یادت نره شیر بخری. ما به مردان سر کوفت می‌زنیم که مثل بچه‌ها هستند، به‌عنوان مثال می‌گوییم چند دفعه بهت بگم چراغ آشپزخونه رو خاموش کن؟ یکی دیگر از عوارض مادری برای همسر، به عهده گرفتن برخی از فعالیت‌ها وکارهایی که خیال می‌کنیم آنان از پس آن بر نمی‌آیند، مانند برنامه‌ریزی برای مسافرت، بچه‌ها را برای خرید لباس به فروشگاه بردن.

تصحیح اشتباه‌هایشان حتی وقتی هیچ کمکی از ما نخواسته‌اند، مانند: اصلاح گفته‌هایشان وقتی دارند خاطره تعریف می‌کنند، یاد دادن طرز درست پختن فلان غذا.

چگونه از مادری کردن در حق همسرم دست برداریم؟

اگر می‌بینید که شوهرتان تمام مسئولیت‌هایش را گردن شما انداخته، ناراحت نشوید این چیزی است که شما از او ساخته‌اید. ولی ناامید نباشید می‌توانید با تغییر رویه زندگیتان او را تبدیل به مرد زندگی کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟ سر بزنید.

به همسرتان احترام بگذارید

یکی از چیزهایی که مردان به آن نیاز دارند، احترام از طرف همسرشان است. این موضوع به نظر قدیمی است ولی هر کتابی را که در مورد شناخت مردان بخوانید این موضوع را گوشزد خواهند کرد. یک مرد باید احساس کند که مورد احترام است و شما او را تحسین می‌کنید.

گاهی اوقات احساس می‌کنید که او بسیار محترم نیست، احترام گذاشتن دشوار است، اما حفظ این احترام برای مردان بسیار مهم است و این موضوع را آسان خواهد کرد. او شوهر و پدر فرزندان و رهبر خانواده است و باید مورد احترام باشد. تاثیر احترام گذاشتن در به مرد در زندگی شگفت انگیز است.

به دنبال نقاط قوت شوهرتان باشید

اکثر افراد نسبت به انتقاد ضعیف هستند و انتقاد، آن‌ها را ناراحت می‌کند. غر زدن و انتقاد کردن کار مادران است. شما باید دست از انتقاد شوهرتان بردارید. کارهای خوب او را تحسین کنید و نداشته‌ها و ضعف‌هایش را قبول کنید. یافتن توانایی‌های همسر کار سختی نیست. شما باید به جای مانور دادن روی ضعف‌ها، نقاط قوت همسرتان را بگویید.

بنشینید و با او صحبت کنید

در مورد این مشکل با همسرتان صحبت کنید. صادقانه به او بگویید که نگران هستید که او خود را یک کودک تلقی کند و اینکه شما به او به عنوان عشق زندگیتان احترام می‌گذارید. به او بگویید که نمی‌خواهید مانند مادرش باشید، اما به کمک او نیز نیاز دارید. فقط از او بپرسید که احساس او در این مورد چیست و آیا راه حل خاصی برای حل این مشکل دارد. با رعایت کردن تمام این موارد به راحتی می توانید از عوارض مادری برای همسر خود بپرهیزید.

واکنش برخی کاربران توئیتر به مطلب «هرگز برای شوهرتان مادری نکنید!» که حساب کاربری «نیمه‌جان» آن را منتشر کرده در قالب یک پرسش و پاسخ بخوانید:

کاربری به نام دانیال نوشت: همه چیزو سخت کردید. بهانه برای شورش کردن همیشه هست. زیادی واسه‌م مادری کرده! هیچکس مثل مادرم دوسم نداره اون اصلا مراقبم نبود و بهم محبت نکرد.

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: باور کنین بهانه نیست ؛ واقعیته گفتم که مردها بر اساس ذات شون حس مادری کردن براشون رو دوست دارن و اعتراض نمیکنن اما یه روز این حس رو میخوان سرکوب کنن و شورش عاطفی میکنن و اونوقت اون زندگی با طلاق عاطفی به بن بست میرسه

* محمد دیگر کاربر توئیتر هم نظر داد: وقتی یه سری مردها بیمارن، حرف های شما صادق نیست. مهربانی و محبت رو مادری معنی نکنید . دو نفر باید همو بخوان دیگه باقیش حرفه . بهانه و توجیه برا خیانت. خیانت، خیانته، توجیه نکنید . مرد خائن بهانه زیاد داره.

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: درود بر شما. مهر و محبت و دلبستگی و احترام به همسر و عشق و علاقه کاملا مفهوم اش جداست و برای زندگی زناشویی لازمه اما در اینجا مفهوم مادری یعنی محبت بیش از حد و تحت فشار گرفتن مدام توصیه کردن از سر دلسوزیه که متاسفانه نتیجه عکس میده.

داریوش اما نظر متفاوتی دارد و می‌گوید: البته برعکسش هم هست. مردانی که در نقش پدر ظاهر می‌شوند. که جزییاتش البته کمی متفاوت است. در کل ظاهر شدن نقش والد-فرزندی در رابطه زناشویی - ممکن است ختم به طلاق نشود - اما رابطه را از شور و تعادل خارج می‌کند.

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: دقیقا همینطوره تعادل در هر کاری بهترین کار ممکنه.

* اکانت توئیتری «جوانک» هم نوشت: منظور از تر و خشک یعنی چی؟ چه کارهایی تروخشک و مادری محسوب میشه؟ بدونم نذارم زنم انجام بده :))).

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: یعنی گیر دادن و مراقبت بیش از حد خانم ها از روی محبت که نتیجه عکس میده: کلیدتو برداشتی؟ آلارم گوشی رو گذاشتی خواب نمونی؟ لباس گرم بپوش سرده؟

* حساب کاربری «خانوم دکتر» هم گفت: حرفتوت کاملا درسته،و دقیقا جوابش بی وفایی میشه،ولی وقتی یکی دوست داری نمیتونی مریضیشو ببینی و دوست داری کنارش باشی.

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: محبت عشق صمیمیت عالیه و واجب برای روابط زناشویی اما اگه بیش از حد و کنترل گرانه باشه تبعات و مشکلات زیادی پیدا میکنه.

مژگان هم اظهانظر کرد: سلام کاملا با این حرف موافق هستم ولی این مرد هست ک برای خودش هر چیزی و تعریف می کند ک با چ جوری رفتار کنید.

پاسخ اکانت «نیمه‌جان»: مردها فطرتن میپسندن و دوست دارن مادری کردن همسرشون رو اما خانم ها باید مراقب باشن و محبت و دلسوزی و توجه زیاد بیش از حد نشه چون واقعا اسیب زاست.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار