زیبایی خیره کننده دختر ۶ ساله‌ی بردلی کوپر و ایرینا شایک
کد خبر: ۳۰۰۲۳۷
تاریخ انتشار: 2023 December 23    -    ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
لیا کوپر ۶ ساله پس از اولین حضورش روی فرش قرمز، در حالی که کوپر با بازیگر همراهش کری مالیگان و لیدی گاگا گپ می‌زد یک دفتر نقاشی بیرون آورد تا خودش را سرگرم کند. لیا که به نظر می‌رسد تمام زیبایی ایرینا و بردلی را به ارث برده است،

«تابناک با تو» - لیا دی سین شایک کوپر، دختر ۶ ساله بردلی کوپر و ایرینا شایک، در اکران فیلم جدید پدرش استاد (Maestro) در لس آنجلس کالیفرنیا، مورد توجه دوربین ها قرار گرفت. لیا کوپر ۶ ساله پس از اولین حضورش روی فرش قرمز، در حالی که کوپر با بازیگر همراهش کری مالیگان و لیدی گاگا گپ می‌زد یک دفتر نقاشی بیرون آورد تا خودش را سرگرم کند. لیا که به نظر می‌رسد تمام زیبایی ایرینا و بردلی را به ارث برده است، بر روی زمین موزه آکادمی تصاویر متحرک کنار دختر دیگری نشسته و شروع به نقاشی کشیدن کرد.

اولین حضور دختر 6 ساله بردلی کوپر بر فرش قرمز به همراه پدرش

گفته می‌شود لیا در فیلم سینمایی استاد به عنوان کودکی شخصیت جیمی برنشتین (Jamie Bernstein) با بازی مایا هاوک ظاهر شده است.

کوپر و لیا که پیراهن پلنگی و بلندی از برند دولچه و گابانا و کفش‌های باله طلایی پوشیده بود، دست در دست هم بر روی فرش قرمز جلوی دوربین عکاسان حاضر شدند. لیا موهای طلایی‌اش را عقب بسته بود و مانیکور قرمز دوست‌داشتنی برای شب ویژه‌اش داشت.

اولین حضور دختر 6 ساله بردلی کوپر بر فرش قرمز به همراه پدرش

 

در حالی که ایرینا شایک در این مراسم حضور نداشت، اما از طریق رسانه‌های اجتماعی از آن دو حمایت کرد. او در زیر پوستر تبلیغاتی سیاه و سفید فیلم استاد نوشت: «تبریک به فیلم “استاد”. به پدر و لیای عزیزم خیلی افتخار می کنم!»

اولین حضور دختر 6 ساله بردلی کوپر بر فرش قرمز به همراه پدرش

 

در این رویداد پرستاره، لیا با ستاره‌های بزرگی مثل لیدی گاگا، هم‌بازی کوپر در فیلم ستاره ای متولد شده است، عکس یادگاری گرفت.

اولین حضور دختر 6 ساله بردلی کوپر بر فرش قرمز به همراه پدرش

 

چند هفته پیش، بردلی کوپر در مصاحبه ای فاش کرد که تجربه کار با دخترش در این فیلم شگفت‌انگیز بوده است. او حتی تا آنجا پیش رفت که نقش لیا در این فیلم را یک نقش دانست نه یک حضور کوتاه. او گفت: «نمی‌توانم بگویم حضور کوتاه. نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم؛ این یک نقش است.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار