این آیفون را می‌توان خورد!
کد خبر: ۲۹۹۹۹۱
تاریخ انتشار: 2023 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
 مدل خوراکی آیفون ۱۵ پرو مکس که طعم شکلاتی دارد به اندازه‌ی مدل واقعی آن قیمت دارد.

 مدل خوراکی آیفون ۱۵ پرو مکس که طعم شکلاتی دارد به اندازه‌ی مدل واقعی آن قیمت دارد.

کاویار (Caviar)، برند لوکس مستقر در دبی، به سفارشی‌سازی انواع گوشی اپل و انواع گوشی سامسونگ شهرت دارد. حالا این شرکت با الهام‌گرفتن از فیلم سینمایی تازه‌اکران‌شده‌ی Wonka مدل خوراکی آیفون ۱۵ پرو مکس را با طعم شکلات رونمایی کرد.

طبق تصاویر منتشرشده در وب‌سایت کاویار، این مدل به‌طور کامل از شکلات ساخته و با روکشی از طلای خوراکی ۲۳ عیار تزیین شده است. مدل یادشده هم‌قیمت نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو مکس، یعنی ۱,۱۰۰ دلار است.

آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی سفارشی‌سازی شده توسط کاویار

این اولین‌بار نیست که محصول خاصی با الهام‌گرفتن از فیلم Wonka ساخته می‌شود؛ زیرا چندی پیش نیز برادران وارنر و مایکروسافت به‌منظور برقراری ارتباط با فیلم یادشده، برای ساخت سری سفارشی‌سازی‌شده‌ی محدودی از کنسول بازی ایکس باکس به‌توافق رسیدند.

طلای خوراکی استفاده‌شده در مدل شکلاتی آیفون ۱۵ پرو مکس به عنوان افزودنی E175 شناخته می‌شود. این یعنی کاملاً بی‌خطر است و اثر بدی بر ترکیب خون و سیستم گوارشی بدن ندارد. این خوراکی طعمی متعادل بین کلوچه‌ی بادامی و رشته‌هایی از خامه دارد و بعد از مصرف به‌مدت ۳۰ ثانیه طعمی تند را از خود برجای می‌گذارد.

آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی سفارشی‌سازی شده توسط کاویار

کاویار علاوه بر نسخه‌ی شکلاتی آیفون ۱۵ پرو مکس، نوع کاربردی‌تر آن به نام Maze 18K را نیز ارائه می‌دهد. قیمت این نسخه معادل ۵۰٬۳۶۰ دلار است و با طلای ۱۸ عیار و ۳۹ الماس تزیین می‌شود.

برند مسقر در دبی قبل‌تر هم انواع گوشی آیفون را با طرح‌هایی ازجمله وایکینگ و یوفو سفارشی‌سازی کرده بود. انتظار می‌رود این برند لوکس در سال‌های آینده آیفون‌های بیشتری را با استفاده از طرح‌های منحصربه‌فرد خود سفارشی‌سازی کند.

علاقه‌مندان به خرید گوشی شخصی‌سازی‌شده می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کاویار، خودشان تعیین کنند که چگونه گوشی مدنظرشان سفارشی‌سازی شود.

زومیت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار