اظهارنظر عجیب آقای سوپراستار درباره فوتبال
کد خبر: ۲۹۹۸۳۲
تاریخ انتشار: 2023 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
«لئوناردو دی‌کاپریو» در مراسم اکران ویژه «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) در لندن به «ددلاین» می‌گوید اجازه ندارد درباره پروژه جدیدش حرف بزند. او می‌گوید: «یک [پروژه] دارم اما فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم در موردش بحث کنم. دوست دارم اما فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم. خیلی دوست دارم یک خبر دست اول به شما بدهم، اما نمی‌توانم.»

«تابناک با تو» - «لئوناردو دی‌کاپریو» در مراسم اکران ویژه «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) در لندن به «ددلاین» می‌گوید اجازه ندارد درباره پروژه جدیدش حرف بزند. او می‌گوید: «یک [پروژه] دارم اما فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم در موردش بحث کنم. دوست دارم اما فکر نمی‌کنم اجازه داشته باشم. خیلی دوست دارم یک خبر دست اول به شما بدهم، اما نمی‌توانم.»

اظهارنظر عجیب آقای سوپراستار درباره فوتبال

در ماه‌های اخیر شایعه همکاری دی‌کاپریو با «کوئنتین تارانتینو» و «پل توماس اندرسون» شنیده شده بود. از سوی دیگر تأیید شده است که «مارتین اسکورسیزی» پس از «قاتلین ماه گل» در فیلم «ویجر» (The Wager) با دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد.

دی‌کاپریو در طول سه دهه بازیگری شش مرتبه با اسکورسیزی، دو مرتبه با تارانتینو، «کریستفر نولان»، «استیون اسپیلبرگ»، «باز لورمن»، «کلینت ایستوود» و «جیمز کامرون» همکاری کرده است.

او در بخشی از مراسم اکران فیلم اسکورسیزی به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا بازیکنان فوتبال در «لیگ برتر انگلستان» از بازیکنان بسکتبال ان‌بی‌ای برترند یا نه: «بهتر از مایکل جردن؟ بهترین بسکتبالیست تاریخ؟»

دی‌کاپریو می‌گوید ورزش فوتبال یا به قول آمریکایی‌ها ساکر را دنبال نمی‌کند: «آرسنال چیست؟»

30نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار