نقشه عجیب یک زن برای شوهرش
کد خبر: ۲۹۹۶۹۵
تاریخ انتشار: 2023 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
زن جوانی که با شکایت شوهرش پایش به کلانتری باز شده بود، با التماس از او می‌خواست که طلاقش ندهد.
زن جوانی که با شکایت شوهرش پایش به کلانتری باز شده بود، با التماس از او می‌خواست که طلاقش ندهد.
 
، زن ۳۰ ساله‌ در حالی که به شوهرش التماس می‌کرد از گناه او درگذرد با چشمانی اشک‌آلود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: چند ماه بعد از پایان تحصیلاتم در مقطع دبیرستان، با پسری ازدواج کردم که از حدود یک سال قبل با یکدیگر ارتباط داشتیم اما این زندگی دوام چندانی نداشت چراکه خیلی زود فهمیدم شوهرم همزمان با من با دختر دیگری نیز رابطه داشته و بعد از ازدواج هم به این رابطه غیراخلاقی ادامه می‌داده است. این بود که نتوانستم خیانت‌های او را تحمل کنم و ۲ سال بعد از آغاز زندگی مشترک از او طلاق گرفتم.
 
هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که آرین به خواستگاریم آمد. اگرچه او همسرش را به خاطر ناسازگاری‌های اخلاقی طلاق داده بود اما خودش مردی بسیار خوش‌اخلاق و مهربان بود و مرا نیز با همه وجودش دوست داشت. به همین دلیل من خیلی از زندگیم راضی بودم و احساس خوشبختی می‌کردم. با به دنیا آمدن دخترم، شیرینی این زندگی بیشتر شد و من غرق در روزهای خوش عمرم بودم که روزی غلام، همسایه واحد روبه‌رویی محل سکونتمان، در نبود همسرم به منزل ما آمد. او با آرین دوست بود و ما با یکدیگر روابط خانوادگی داشتیم. به همین خاطر از ورود او به منزل جلوگیری نکردم.
 
آن روز غلام با چشمانی هوس‌آلود از عشق و علاقه دیوانه‌وارش به من سخن گفت و با رفتارهای شیطان‌صفت چنان مرا فریب داد که تا لبه پرتگاه نیز پیش رفتم ولی او را از خانه‌ام بیرون نکردم. بعد از این ماجرا بود که گذشته خودم را به یاد آوردم که چگونه به خاطر خیانت به همسرم زجر کشیدم و بالاخره از او طلاق گرفتم. این موضوع عذاب وجدانم را صد چندان کرد و در مخمصه وحشتناکی دست و پا می‌زدم تا اینکه تصمیم گرفتم همسرم را برای رفتن از این مکان راضی کنم تا دیگر ارتباط‌مان با غلام و خانواده‌اش قطع شود چراکه نمی‌توانستم چهره آن مرد شیطان‌صفت را برای همسرم آشکار کنم.
 
فرجام تلخ ازدواج یک زن با مردی ۷ سال کوچک‌تر از خودش | از مهاجرت غیرقانونی تا کتک خوردن بعد از طلاق
یک مرد برای زنم نامه عاشقانه می‌نویسد | کشف دست‌ نوشته عاشقانه در حیاط خانه | موبایلش را که باز کردم، دیدم...
به همین خاطر یک روز اسباب و اثاثیه خانه را به هم ریختم و با پنهان کردن طلاهایم، نقشه

 دستبرد سارقان به منزل را طراحی کردم و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم اما ماموران بعد از بازبینی محل به همسرم گفتند که ماجرای این سرقت داخلی و ساختگی است. با این جمله ترسیدم که آنها به من مشکوک شوند، بنابراین نقشه دیگری ریختم و شب هنگام هراسان شوهرم را از خواب بیدار کردم و در حالی که خودم را مضطرب و وحشتزده نشان می‌دادم به او گفتم سایه مردی را دیدم که از داخل خانه گریخت. قبلا هم قفل واحد آپارتمانی را باز گذاشته بودم تا به او ثابت کنم که یک دزد با کلید در خانه را گشوده است.

این بار وقتی نیروهای انتظامی به منزلمان آمدند مرا به اتاق تجسس هدایت کردند و با اسنادی که مقابلم گذاشتند تازه فهمیدم که آنها از همان روز اول هم می‌دانستند طلاها را کسی سرقت نکرده است و تنها به خاطر اینکه زندگی مشترک ما دچار آسیب نشود این موضوع را پنهان کرده‌اند. حالا هم با لو رفتن این ماجرا شوهرم قصد دارد مرا طلاق بدهد.

اهمیت این ماجرای تاسفبار موجب شد بررسی‌های تخصصی و اقدامات مشاوره‌ای برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دیگر با دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری آبکوه مشهد) در دستور کار مشاوران دایره مددکاری اجتماعی قرار گیرد.

همشهری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار