هشدار به مسافران؛ بارش برف و باران در جاده‌ها
کد خبر: ۲۹۹۶۶۰
تاریخ انتشار: 2023 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را در جاده‌های کشور طی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را در جاده‌های کشور طی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد.
 
هشدار به مسافران؛ بارش برف و باران در جاده‌ها
 
طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور،‌ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم ، آب اسک ، رینه ، وانا ، بایجان در جریان است.
 
همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. ضمنا محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستند.
 
در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین – کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا بهمن‌آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین برقرار است.
 

بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، مازندران، فارس، مرکزی و لرستان، همچنین بارندگی در برخی محورهای استان‌های همدان، سمنان، یزد، گیلان و خراسان شمالی گزارش شده است.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار