خداحافظی زننده گل تاریخی ایران در جام جهانی
کد خبر: ۲۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: 2023 December 12    -    ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مدافع تیم ملی فوتبال مراکش در سن ۳۶ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال مراکش در سن ۳۶ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی زننده گل تاریخی ایران در جام جهانی

عزیز بوحدوز مهاجم تیم آلمانی FSV فرانکفورت با وجود اینکه قراردادی که با باشگاه فعلی خود تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ دارد تصمیم گرفت به فوتبال خود پایان دهد و در سی و شش سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

بوحدوز فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرد در لیگ آلمان جایی که او از رنگ‌های چند باشگاه آلمانی در دسته‌های پایین دفاع کرد و در سال ۲۰۱۹ تجربه کوتاهی با تیم البطین عربستان داشت و پس از آن به ورزشگاه‌های آلمان بازگشت و اولین شروع خود را در آنجا انجام داد.

مهاجم مراکشی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از بازنشستگی خود خبر داد و گفت: «زمان خداحافظی و تشکر فرا رسیده است.»

وی ادامه داد: «همه کسانی که حرفه من را دنبال کرده اند می‌دانند که چقدر مسیر سختی را پشت سر گذاشته‌ام. همه چیز در زندگی ممکن است و اگر کسی می‌تواند آهنگی در مورد آن بخواند من هستم. پس اجازه ندهید کسی چیزی به شما بگوید من به آن چیزی که به دست آورده ام افتخار می‌کنم.

بوحدوز در پیام خود افزود: از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که بدون برکت آنها هیچ کدام از این اتفاقات نمی‌افتاد و همچنین از همسرم تشکر می‌کنم که بدون توجه به تصمیماتی که می‌گیرم همیشه در کنار من بوده و سهم بسیار بزرگی داشته است.»

وی ادامه داد: در نهایت از این فرصت استفاده می‌کنم و از تمامی مربیان، سرپرستان و کارکنان تشکر می‌کنم و از مسئولان باشگاه و هم تیمی‌های خودم، رقبا و همه هوادارانی که در چند سال گذشته از من حمایت کرده‌اند از صمیم قلبم تشکر می‌کنم."

داستان عزیز بوحدوز با تیم ملی فوتبال مراکش

بوحدوز در ۱۷ بازی با پیراهن اول تیم ملی مراکش ظاهر شد و در طی آن ۳ گل به ثمر رساند و همچنین با شیرهای اطلس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کرد و ضربه‌ای را که در خاطرش خالکوبی شد و دوران فوتبالی خود را مشخص کرد. تیم ملی کشورش وقتی مقابل تیم ملی ایران به اشتباه مقابل دروازه خودی گلزنی کرد، دیداری که شیرهای اطلس در دور اول مرحله گروهی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

بوحدوز پس از این گل به خودی دوران سختی را سپری کرده بود، زیرا پیش از این اعلام کرده بود که پس از آن بازی مدت زیادی نمی‌تواند بخوابد و از بی خوابی بسیار رنج می‌برد تا اینکه از حمایت و کمک‌های خود برخوردار شود. هم تیمی‌های تیم ملی مراکش و مدیر فنی آن زمان، هروه رنارد، که… به او کمک کنید تا بر ناراحتی روانی که گل برای او ایجاد کرد غلبه کند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار