مریل استریپ رکورد خودش را شکست
کد خبر: ۲۹۹۴۸۴
تاریخ انتشار: 2023 December 12    -    ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مریل استریپ شب پیش با نامزد شدن در بخش تلویزیونی گلدن گلوب برای ایفای نقش مکمل در سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» یک بار دیگر نامزد این جوایز شد.
مریل استریپ شب پیش با نامزد شدن در بخش تلویزیونی گلدن گلوب برای ایفای نقش مکمل در سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» یک بار دیگر نامزد این جوایز شد.
 
مریل استریپ که برای بازی در سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» از هولو نامزد بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، شمار کل نامزدی‌هایش را به ۳۳ مورد رساند.
 
مریل استریپ رکورد خودش را شکست
 
در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل، استریپ در کنار الیزابت دبیکی برای «تاج»، ابی الیوت برای «خرس»، کریستینا ریچی برای «جلیقه زرد»، جی. اسمیت-کامرون برای «جانشینی» و هانا وادینگهام برای «تد لاسو» نامزد شد.
 
در این سریال استریپ نقش لورتا دورکین را بازی کرد که بازیگر نمایش‌های موزیکال است و با همکاری لیور پاتنم (مارتین شورت) موفق می‌شود قاتلان فصل سوم این سریال را پیدا کند. جان هافمن، سازنده این سریال ابراز امیدواری کرده است که این بازیگر نمادین برای فصل چهارم سریال بازگردد.
 
بعد از این سریال استریپ در صفحه کوچک با اپیزود دوم سریال «برون‌یابی» درباره تغییرات زیست‌محیطی دیده شد که در آن در کنار سینا میلر بازی می‌کند.
 
این بازیگر برنده اسکار و امی پیش از این برای فیلم‌های «بانوی آهنین»، «زن ستوان فرانسوی»، «فرشتگان در آمریکا»، «اقتباس»، «جولی و جولیا»، «شیطان پرادا می‌پوشد»، «انتخاب سوفی» و «کرامر در برابر کرامر» برنده گلدن گلوب شده است.
 
استریپ همچنین سال ۲۰۱۷ جایزه مهم سیسیل ب.دُمیل گلدن گلوب را برای یک عمر دستاورد دریافت کرد. این جایزه از کسانی که سهم مهمی در دنیای سرگرمی دارند تجلیل می‌کند. او در سخنرانی پذیرش خود درباره مهاجرت صحبت کرد و به دونالد ترامپ اعتراض کرد. وی آن زمان روی صحنه گفت: هالیوود با خارجی‌ها پیش می‌رود و اگر همه ما را بیرون کنید، چیزی برای تماشا نخواهید داشت جز فوتبال و هنرهای رزمی که هنر نیستند.
 
«فقط قتل‌های داخل ساختمان» یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده و در آن بازیگرانی چون استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز و ایمی رایان ایفای نقش کرده‌اند. تاکنون ۳ فصل این سریال پخش شده و فصل اول در تابستان ۲۰۲۱ از طریق هولو نمایش داده شد. فصل چهارم سریال سال ۲۰۲۴ ساخته خواهد شد.

 

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار