اولین فیلم ستاره اسکندری اکران می‌شود
کد خبر: ۲۹۹۳۶۰
تاریخ انتشار: 2023 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» از چهارشنبه به سینماها می‌آید.
فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» از چهارشنبه به سینماها می‌آید.
 
اولین فیلم ستاره اسکندری اکران می‌شود
 
سی امین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۹ آذر در سازمان سینمایی برگزار و تاریخ اکران فیلمی به کارگردانی ستاره اسکندری تعیین شد.
 
در این جلسه بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، ‌قرارداد سرگروهی فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» به کارگردانی ستاره اسکندری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس کورش ثبت شد.
 
اکران این فیلم از چهارشنبه ۲۲ آذر سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.
 
فیلم «خورشید آن ماه» نخستین اثر بلند سینمایی ستاره اسکندری در مقام کارگردان است که پیش‌تر در برخی جشنواره‌های شرکت داشت.
 
نازنین فراهانی و پژمان بازغی، امیرحسین هاشمی، بنفشه صمدی، روژین صدرزاده ، صادق سهرابی، مهتاب جامی، نکیسا نوری، صادق بلوچی، روژناک شیرانی و مریم بوبانی و پهلوان اسحاق بلوچ نسب بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
فیلمنامه «خورشید آن ماه» که با حمایت منطقه آزاد چابهار ساخته شده، توسط سمیه تاجیک به نگارش درآمده و موسیقی آن را حسین علیزاده ساخته است.
 
در معرفی این فیلم آمده است: «خورشید آن ماه» در هزارتوی چشم اندازهای بکر، موسیقی مسحور کننده و آداب و سنن منطقه، در دل داستان عشقی سرکوفته، تصویری صادقانه از قوم شریف و نجیب بلوچستان ارائه می‌دهد که با تصاویر معمول این منطقه و مردمان آن در سینمای مسلط ایران تفاوت‌هایی بنیادین دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار