کافه گردی ماهور الوند با تیپ زمستانی
کد خبر: ۲۹۸۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
ماهور الوند متولد ۲۲ تیر ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.
ماهور الوند متولد ۲۲ تیر ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.
 
کافه گردی ماهور الوند با تیپ زمستانی
 
او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا می گوید رویای من کار با همه کارگردان هاست.
 
ماهور الوند فرزند دوم سیروس الوند (کارگردان) و خانم «زهرا جناب» می باشد و اصالت شهمیرزادی از استان سمنان دارد و تنها خواهر بزرگش «آهو» نام دارد مرحوم خشایار الوند فیلمنامه نویس مشهور ایرانی نیز، عموی ایشان می باشد.
 
فیلم «دختر» با بازی ماهور الوند برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در هفت بخش نامزد دریافت سیمرغ بود در نهایت سیمرغ بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد و در جشنواره بین‌ المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ هم درخشید.
 
ماهور الوند سال ۱۳۹۵ در دومین تجربه بازیگری‌ اش، نقش اصلی فیلم «ملی و راه‌ های نرفته اش» تهمینه میلانی را کنار میلاد کی مرام و جمشید هاشم پور بازی کرد در این فیلم نقش دختری را بازی کردم که در مسیر کلاس خیاطی عاشق سیامک می‌ شود و علیرغم مخالفت خانواده با او ازدواج می‌ کند.
 
ماهور الوند برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای بازی در فیلم «هت تریک» به کارگردانی رامتین لوافی در سال ۹۷ بود را گرفت.
 
ماهور الوند  بهترین تجربه من در این سال ها بازی در فیلم «چهارراه استانبول» سال ۱۳۹۶ بود، خوشحال هستم با گروهی حرفه ای کار کردم به هر حل کار با مصطفی کیایی ویژگی های خاص خودش را داشت و تاثیر فوق العاده ای در من گذاشت و احساس بلوغ کردم چون نسبت به کار قبلی ام فاصله گرفته‌ام.
 
ماهور الوند هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
1
0
اون آخرش مجرد است ، بنوعی دنبال خواستگار براش بگردیم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار