دو فرد جنجالی به تلویزیون می‌آیند
کد خبر: ۲۹۸۶۷۴
تاریخ انتشار: 2023 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
آماده‌سازی‌های برنامه کامران نجف‌زاده برای تولید آغاز شده و فرزاد حسنی هم قرار است یک برنامه گفت‌وگومحورِ خاص را در مقام مجری ارائه دهد.
 تلویزیون این روزها که شبکه نمایش‌خانگی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را یکی پس از دیگری تدارک می‌بیند باید بیشتر به ساخت این نوع برنامه‌ها بیندیشد. مخصوصاً با کارنامه‌ای که در گذشته داشته از حیث ساخت گفت‌وگوهای سخت (هاردتاک) تا برنامه‌های سرگرم‌کننده؛ البته در شبکه نسیم این توجه به انحاء مختلف با تجربه‌های جدید اتفاق افتاده اما این نیاز بیشتر احساس می‌شود.
 
دو فرد جنجالی به تلویزیون می‌آیند
 
شبکه نسیم رسالت اصلی‌اش سرگرمی است که برخی اوقات وابسته برخی از برندها بوده و حالا برندهای جدیدی به تلویزیون آمده‌اند که یکی از مشکلات جدّی تلویزیون را تا حد زیادی برطرف کند.
 
سرگرمی در این شرایط ایران یک مسئله است که بسیار ضرورت دارد و باعث می‌شود توجه مخاطب به مفاهیم و نکات و مسائل جلب شود. دنیا هم به همین نتیجه رسیده‌اند که در مهندسی پیام، قالبِ سرگرمی جواب می‌دهد. لذا بازی‌هایی را با بن‌مایه‌های سرگرمی، جایگزین انواع روش‌های آموزش کرده‌اند.
 
کشورهایی که پیشرفته‌اند این موضوع را رسماً وارد آموزش‌شان کرده‌اند. مدارسی بنابر بازی آموزش می‌دهند و سبک‌های آموزشی حالتِ سرگرمی به خودشان گرفته و در دنیا رایج‌تر است. در رسانه بحث مدیریت پیام، مضامین و مفاهیم در پوشش سرگرمی و برنامه‌های تفریحی روز به روز جایش را بیشتر باز می‌کند.
 
قرار است شبکه نسیم در کنار توجه به برندهایش، کارهای جدیدی را هم تجربه کند همچنان که این اتفاق با ساخت سری جدید «شهروند و مافیا»، «سرنخ»، «بگو بخند»، «خوش‌نمک»، «چهار شگفت‌انگیز» و چند برنامه دیگر افتاد و همچون گذشته که خوشرو مدیر این شبکه تلویزیونی به آن اشاره کرد «برخی از افرادی که قبلاً بودند از آنها استفاده جدیدتری خواهد شد. کامران نجف‌زاده و فرزاد حسنی در یک برنامه خوب حضور پیدا می‌کنند.»
 
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد این روزها برنامه کامران نجف‌زاده در حال آماده‌سازی برای تولید است. در حالی‌که هنوز شایعات درباره کامران نجف‌زاده وجود دارد که او با دنیای خبرنگاری و در واقع با تلویزیون خداحافظی کرده است.
 
طبیعی ترین و راحت‌ترین دندان مصنوعی با قیمت باور نکردنی (تهران و کرج)
تبلیغ
طبیعی ترین و راحت‌ترین دندان مصنوعی با قیمت باور نکردنی (تهران و کرج)
مشاهده
yn-ad
اما همان‌گونه که نجف‌زاده در برنامه سال تحویل شبکه نسیم این نکته را اشاره کرده بود "اکنون دوران خبرنگاری برایم تمام شده است و اگر به عقب برگردم نمی‌خواهم تجربه‌های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است.
 
اگر خدا بخواهد در عرصه‌های دیگر در حال فعالیت هستم. همچنین به زودی با یک برنامه جذاب گفت‌وگومحور اجتماعی که دارای ایده‌های نو است روی آنتن شبکه نسیم خواهیم آمد و امیدوارم از اینجا به بعد عرصه‌های جدید در پیش باشد و دنیاها و پنجره‌های جدیدی گشوده شود."
 
خبرهایی به گوش می‌رسد «اتاق مخفی» کامران نجف‌زاده به آنتن زمستان شبکه نسیم برسد.
 
این برنامه که نام اولیه‌اش «اتاق مخفی» است گفت‌وگومحور خواهد بود و محوریت سرگرم‌کننده دارد. شاید مخاطب را به سال‌هایی ببرد که در تلویزیون گفت‌وگوهایی مثل «صندلی داغ» یا همان «پارک ملت» قدیمی که محمدرضا شهیدی‌فرد اجرا می‌کرد بیندازد. همان مدلِ گفت‌وگوهای هاردتاک که معمولاً هم شفاف‌کننده و جذاب‌اند و هم مخاطب از این‌گونه برنامه‌های گفت‌وگومحور استقبال می‌کند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در این برنامه از گفت‌وگوهای فرهنگی و اجتماعی تا سیاسی و حوزه‌های دیگر اتفاق می‌افتد.
 
از طرفی دیگر فرزاد حسنی که این روزها بیشتر در عرصه تئاتر و برخی سریال‌های نمایش‌خانگی همچون «هفت» کیارش اسدی‌زاده به عنوان بازیگر دیده می‌شود و در رادیو به عنوان مجری بیشتر فعالیت می‌کند اما قرار است در شبکه نسیم یک برنامه تازه‌ای داشته باشد. نام اولیه این برنامه «ساعت شنی» است و گفت‌وگومحور خواهد بود با سؤال‌ها و جواب‌های خاص؛ پیگیری‌ها از شبکه نسیم نشان می‌دهد اگر آماده‌سازی برنامه برای تولید انجام شود احتمالاً برای بعد از زمستان، عید نوروز و شاید بهار به آنتن تلویزیون برسد.
 
هنوز زمان دقیق پخش این دو برنامه تازه تلویزیون مشخص نیست. اما این امیدواری وجود دارد با حمایت از برنامه‌های سرگرم‌کننده، طنازان و مجریان قدیمی و کاربلدِ تلویزیون این نوع برنامه‌ها و حتی ساخت گونه‌های نمایشی دیگری در شبکه سرگرم‌کننده صداوسیما راه بیفتد که رواجِ این نوع برنامه‌ها می‌تواند باعث اتفاقات خوبی در تلویزیون باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار