پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده‌ای در کانادا
کد خبر: ۲۹۸۶۶۳
تاریخ انتشار: 2023 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
جستجو برای یافتن کانگورویی که در اطراف شهری در انتاریو، کانادا، بیش از 14000 کیلومتر دورتر از زادگاهش، استرالیا، دیده شده‌است، ادامه دارد.
رانندگان با دیدن این حیوان در حال پریدن در کنار جاده اوشاوا، شهری کوچک در شرق تورنتو، در صبح روز جمعه در اواسط زمستان متحیر شدند.
 
پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده‌ای در کانادا
 
پل رلینگر به یک نشریه محلی گفت که کانگورو را هنگام بردن دختر 13 ساله خود به مدرسه دید. او گفت: "ما فکر می‌کردیم آهو است، اما بعد دیدیم که در کنار جاده می‌پرد." پلیس منطقه‌ای دورهام گفت که حدود ساعت 7:40 صبح تماس‌هایی درباره این حیوان دریافت کرده‌اند اما افسران وقتی برای جست و جو وارد عمل شدند، نتوانستند آن را پیدا کنند و به ساکنان توصیه کرده‌اند که به حیوانی که هنوز پیدا نشده‌است، نزدیک نشوند.
 
سی‌تی‌وی نیوز تورنتو گزارش می‌دهد که این حیوان پنج‌شنبه شب در حال انتقال به باغ‌وحشی در کبک بود که از کارکنان باغ‌وحش اوشاوا و مزرعه سرگرم‌کننده فرار کرد. کامرون پراید، کارمند باغ وحش، گفت: «کانگورو از بالای سر ما پرید. "ما در حال پیگیری هستیم. این کانگورو ما نیست. فقط قرار بود برای آن مانند یک توقفگاه باشیم، مثل یک اتاق هتل، در راه کبک.»

کانگوروها خطرناک هستند؟

تماشای یک کانگورو تجربه خاصی است. وقتی حیوانات وحشی آرام به نظر می‌رسند، نزدیک شدن به آنها، لمس آنها و حتی غذا دادن به آنها می‌تواند وسوسه انگیز باشد. یک کانگورو یاد می‌گیرد که برای غذا به مردم نزدیک شود. حتی بدون غذا، کانگوروها به راحتی حضور ما را می‌پذیرند، اگر نسبت به آنها پرخاشگری نکنیم. اما، اگر خیلی نزدیک شویم، ممکن است ما را به عنوان یک تهدید ببینند.
 
کانگوروهایی که عادت به تغذیه دارند می‌توانند به افراد نزدیک شوند در حالی که منتظر غذا هستند. وقتی غذا وجود نداشته باشد، ممکن است پرخاشگر شوند.
 
امروزه مردم به ندرت در تماس نزدیک با حیات وحش بزرگ زندگی می‌کنند. در نتیجه، ما بسیاری از هوشیاری و دانش دست اول خود را در مورد این حیوانات و نحوه زندگی آنها از دست داده‌ایم. این بدان معنی است که ما می‌توانیم بدون فکر کردن به عواقب آن، خیلی به کانگوروها نزدیک شویم.

 

پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده‌ای در کانادا!/ عکس

منبع: yahoo

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار