بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد
کد خبر: ۲۹۸۵۸۳
تاریخ انتشار: 2023 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
بحران برای ایلان ماسک؛ بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد
 شرکت والمارت، دارنده‌ی بزرگترین شبکه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی در جهان، روز جمعه اعلام کرد که در رسانه‌ی اجتماعی ایکس تبلیغ نمی‌کند. والمارت که بزرگ‌ترین برند دنیا از لحاظ درآمد محسوب می‌شود، مانند خیلی دیگر از برندها می‌گوید پلتفرم متعلق به ایلان ماسک را کنار گذاشته است.
 
بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد
 
سخنگوی والمارت گفت: «ما در ایکس تبلیغ نمی‌کنیم زیرا پلتفرم‌های دیگری را برای دسترسی بهتر به مشتریان خود پیدا کرده‌ایم.» ایکس که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، به درخواست رویترز برای شفاف‌سازی پاسخ نداده است.
 
پلتفرم ایکس از زمانی که ایلان ماسک شرکت را در اکتبر ۲۰۲۲ (آبان و آذر ۱۴۰۱) تصاحب کرد، برای حفظ تبلیغ‌کنندگان در تلاش بوده است. ایکس در هفته‌های اخیر، به‌دلیل افزایش نگرانی در مورد پست و محتوای حاشیه‌ای ایلان ماسک، با از دست دادن کاربران و تبلیغ‌کنندگان جدیدی مواجه شده است.
 
ماسک در مصاحبه‌ای در یکی از رویدادهای دیل‌بوک نیویورک تایمز به‌دلیل پست خود عذرخواهی کرد؛ اما او تبلیغ‌کنندگانی را که تبلیغات خود را تعلیق کرده بودند، با متهم کردن آن‌ها به باج‌خواهی تبلیغاتی سرزنش کرد و به آن‌ها ناسزا گفت.
 
یکی از مدیران تبلیغاتی با حفظ هویت گفت که نمایندگان فروش تبلیغات ایکس پس از طغیان ماسک علیه برندها درمانده به نظر می‌رسند و در بحث‌ها چیز زیادی برای گفتن ندارند.
 
برندهای بزرگی از جمله اپل، سازنده گوشی آیفون و لپ تاپ مک بوک، دیزنی و وارنربرادرز دیسکاوری نیز تبلیغات خود را در ایکس متوقف کردند. دلیل آن گزارشی از گروه نظارتی مدیامترز بود که ادعا کرد تبلیغات آن‌ها کنار مطالب حاشیه‌ای ظاهر شده‌ و ایلان ماسک به‌دلیل گزارش مدیامترز، این شرکت را تهدید به شکایت کرده است.

زومیت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار