فال فرشتگان ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کد خبر: ۲۹۸۵۰۱
تاریخ انتشار: 2023 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

مطالبی که در ادامه می‌خوانید، از یک طرف جنبه سرگرمی دارد و از طرف دیگر، شرایطی فراهم می‌کند تا روز را با باورهای معنوی آغاز کنید.

فال فرشتگان 1402/09/11
 

فروردین

فرشته بتانی Bethany

 فرشته‌ای که امروز مواظب شماست، نگرانی‌ها را از شما دور می‌کند. این فرشته آرامشی را در دل شما میندازد و جلوی غصه‌ها را می‌‌گیرد. در نتیجه روزی سرشار از شادکامی را در پیش بگیرید. فرشته‌ها فرصتی در اختیار شما قرار می‌دهند تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به یاد داشته باشید که رسیدگی به اعضای خانواده، سایه لطف فرشتگان را روی سر شما گسترش خواهد داد.  اگر مواظب گذر زمان نباشید، روز را بدون دستاورد خاصی به پایان می‌رسانید. به یاد داشته باشید، وقتی که خداوند در اختیار شما قرار داده، ارزشمند است و نباید به‌راحتی آن را هدر بدهید.   علاقه‌ زیادی به پیشرفت دارید و احساس می‌کنید حق شما در زندگی خورده شده است. این علاقه در نزد فرشته‌ها پنهان نمی‌ماند. در آینده‌ای نزدیک، فرصتی برای پیشرفت بیشترِ شما فراهم خواهد شد. پاسخگوی محبت فرشته‌ها باشید و از فرصت‌ها، نهایت استفاده را ببرید. در نهایت از خوشی ها و خوشی های ماه‌های آینده لذت ببرید.

اردیبهشت

فرشته ایزابلا Isabella

روزهای خوشی را در زندگی سپری کرده‌اید و خاطره‌های خوشایندی دارید. فرشته‌ها، این خاطره‌ها را امروز در ذهن شما زنده می‌کنند. یاد روزهای خوش را به بهانه‌ای برای ایجاد خوشی و شادکامی بیشتر در زندگیِ امروز خود تبدیل کنید.  انسان صادق و درستکاری هستید. فرشته‌ها شما را به راه راست هدایت می‌کنند و امروز از بدی و کارهای ناپسند در امان خواهید بود. فرصتی مهیا می‌شود تا کالایی که مدت‌هاست قصد تهیه آن را دارید، را خریداری کنید. این فرصت را از دست ندهید و با پولی که به دستتان می‌رسد، حسابی خوش بگذرانید.  روز پرکاری را در پیش دارید و حتی برای لحظه‌ای فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. با این حال غم به دل خود راه ندهید، زیرا فرشته‌های نگهبان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند و به کمکتان می‌آیند.  اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید و ناراحت هستید. به‌رغم اینکه مدتی است از این اتفاق می‌گذرد، هنوز آن را فراموش نکرده‌اید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. ناراحتی‌ها را کنار بگذارید و غصه‌ها را به دریا بریزید.

خرداد

فرشته یوونه Yvonne

فرشته‌های نگهبان، روز هیجان‌انگیزی را برای شما رقم زده‌اند. در این روز با اتقاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو خواهید شد. این اتفاق در نظر اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال نگران نباشید زیرا فرشته‌ها از فکر شما غافل نیستند و در نهایت همه چیز به صلاحتان تمام خواهد شد. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش ندارید. در این روز از معاملات دوری کنید و انجام کارهای تجاری را به روزهای آینده‌ای موکول نمایید.  روحیه بدبینی دارید و همیشه قسمت‌های ناخوشایند موضوع‌های مختلف زندگی را می‌بینید. این روحیه در نظر فرشته‌ها جلوه‌ای مناسب ندارد. از امروز به خودتان قول بدهید که عینک بدبینی را کنار بگذارید و دنیا را با دیدی مثبت نگاه کنید. در انجام کارها عجله می‌کنید و می‌خواهید هرچه‌سریع‌تر، کارهای دشوار را به پایان برسانید. این ورحیه چیزی به‌غیر از بی‌دقتی برای شما به دنبال ندارد. صبر بیشتری به‌خرج دهید تا فرشته‌ها برای انجام کارهای دشوار بیشتر از همیشه به کمک شما بشتابند.   تعادل میان کار و تفریح را حفظ کنید و زیاده‌روی در انجام کارها را کنار بگذارید. کمی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای مذهبی و انسان‌دوستانه، به آرامش برسید.

تیر

فرشته اُپال Opal

  شکی نداشته باشید که فرشته‌ای نگهبان همیشه مواظب شماست. با این حال امروز شیطان بیشتر از همیشه در اطراف شما حضور دارد. مواظب رفتار خود باشید. زیرا ممکن است فریب شیطان را بخورید و وسوسه شوید.  امروز احساس می‌کنید که پرتویی نور به دنیای شما تابیده شده است. این احساس را جدی بگیرید و خاطرتان جمع باشید که آسیبی تا انتهای روز، شما را تهدید نمی‌کند. مدتی است که از حضور در کارهای خداپسندانه دوری گرفته‌اید و مانند سابق، دست خیر ندارید. ادامه این رویکرد باعث دلخوری فرشته‌ها می‌شود. از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که دست خیری دارید.  به یاد داشته باشید که فرشته‌های مقرب درگاه الهی هرگز شما را به حال خودتان وا نمی‌گذارند. با این حال برای جلب نظر بیشتر لطف فرشته‌های نگهبان، کارهای پسندیده بیشتری انجام دهید.

اَمرداد

فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

فرشته‌ها، افرادی که مواظب سلامتی‌شان هستند را بیشتر دوست دارند. از امروز به خودتان قول بدهید که سلامت وجود نازنین‌تان را جدی بگیرید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. امروز مهر شما توسط فرشته نگهبانتان در دل دوستان و آشنایان میفتد. اطرافیان شما را حسابی تحویل می‌گیرند و به نُقل هر مجلس و انجمنی تبدیل خواهید شد. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و از گفتگوهای بی‌اساس و بی‌اهمیت، دوری کنید. به یاد داشته باشید که شیطان، از راه‌های مختلفی برای به‌گنا‌ه‌انداختن افراد بهره می‌گیرد. روز حساسی را به لحاظ مالی در پیش دارید و ممکن است هزینه‌ هنگفتی روی دست شما قرار بگیرد.  از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل شده‌اید و مانند سابق به ایشان عشق نمی‌ورزید. امروز فرشته‌ای مهربان، نگهبان شماست. این فرشته، محبت و عشق را به زندگی شما ارزانی می‌کند. به لطف این شرایط، همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بیشتر از همیشه تحویل بگیرید.

شهریور

فرشته رافائل Raphael

بیماری مهلکی در کمین شماست. امروز حسابی حواستان را جمع کنید و چشم از سلامتی‌ وجود نازنین‌تان بر ندارید. برای دورکردن بیماری، دعاهای شفای بیمار بخوانید و ذکر بگویید. مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از فرشته‌های مقرب درگاه الهی طلب کمک کنید. مطمئن باشید درخواست کمک شما، بی‌پاسخ نمی‌ماند و گرفتاری‌هایتان برطرف می‌شود.  خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. غصه‌های خود را در حین رازونیاز با معبود مطرح کنید و به آرامش برسید.

مهر

فرشته اتسه آنا Otzeana

  سایه فرشته‌های ثروت بر سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی به دستتان می‌رسد. برای اینکه پاسخگوی لطف درگاه الهی باشید، قسمتی از این درآمد را به کارهای پسندیده و خداپسندانه اختصاص دهید تا زندگی شما برکت بیشتری پیدا کند. روحیه زحمت‌کشی دارید و شب‌وروز تلاش می‌کنید. این روحیه در نزد فرشته‌های نگهبان مخفی نمی‌ماند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را در آینده‌ای نزدیک دریافت خواهید کرد. مهمانی در راه منزل شماست. از آنجایی که انتظار مهمان را ندارید، حضور غیرمنتظره‌ این فرد، شما را مضطرب خواهد کرد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا گفتگویی دلنشین میان شما و این فرد برقرار خواهد شد. انسان مهربانی هستید و در بیشتر مواقع دیگران را به خودتان اولویت داده‌اید. این روحیه شما را به فردی صالح و انسان‌دوست در نزد فرشته‌ها تبدیل کرده است.  وسوسه‌ای که در دل شما افتاده را با ذکر و یاد خدا، دور کنید و بر شیطان لعنت بفرستید.

آبان

فرشته آنائیل Anael

روز خوبی برای عاشقی است و فرشته‌های نگهبان جام وجود شما را از عشق لبریز کرده‌اند. این محبت را به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان منتقل کنید و روز را با عاشقی به پایان برسانید. از رفتار خود راضی نیستید و زندگی را به خودتان سخت گرفته‌اید. این روحیه، شما را به فردی در نزد فرشته‌ها تبدیل کرده که دائم خودش را سرزنش می‌کند. به یاد داشته باشید که با سرزنش، کاری درست نمی‌شود. از اشتباه‌های خود، درس بگیرید و در لحظه‌های دشوار زندگی، روی کمک فرشته‌ها حساب باز کنید.   صداقت بیشتری در کارهای خود در پیش بگیرید و به هر قیمتی که شده، راست بگویید. راست‌گویی، صفتی پسندیده است و لطف فرشته‌های مقرب پروردگار را بیشتر می‌کند.

آذر

فرشته مرلینا  Merlina

قرار است کار مهمی انجام دهید. با این حال برای انجام این کار نگران هستید و شک دارید. به صلاح شماست که با خداوند رازونیاز کنید و استخاره بگیرید. مطمئن باشید فرشته‌های نگهبان، راه درست را پیش روی شما قرار می‌دهند.  روز پررونقی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، دستی به سرورویتان کشید و خودتان را حسابی تحویل بگیرید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و احساس می‌کنید که در طول روز، زمان مناسب برای انجام کارها در اختیارتان نیست. اجازه ندهید این شرایط، زمینه اضطراب شما را فراهم کند. نظم‌ بیشتری در زندگی اعمال کنید و کارها را با دقت به پایان برسانید.   دشمنی دارید که نقشه‌ای شوم برای شما کشیده است. فرشته نگهبان شما، نقشه‌های این دشمن را نقش برآب خواهد کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب اطرافیان خود باشید.

دی

فرشته کاسیل Cassiel

اختلاف نظری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این اختلاف نظر، رابطه شما و این فرد را شکرآب کند. بر شیطان لعنت بفرستید و مشاجره را ختم به خیر کنید. کارهای پسندیده‌ زیادی انجام داد‌ه‌اید. با این حال احساس می‌کنید آن‌گونه که باید و شاید، مزد تلاش‌های خود را دریافت نکرده‌اید. زحمت‌های شما از دید فرشته‌ها پنهان نمانده است. در آینده‌ای نزدیک، پاسخ کارهای پسندیده خود را دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که امروز بیشتر از همیشه به همسر یا عشق زندگی‌تان، محبت کنید. ایشان نیازمند محبت است و در تب عشق شما می‌سوزد. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده یا دوستان مطرح کنید و روزی سرشار از خاطره‌های خوش را به پایان برسانید.  

بهمن

فرشته یوریل Uriel

روز پرکاری را در پیش دارید. با این حال از لطف فرشته‌ها محروم نخواهید ماند و انرژی لازم را برای انجام کارهای دشوار به دست می‌آورید. بیماری در کمین شماست. مواظب سلامت خود باشید و برای دفع بلا روی کمک فرشته‌های ، نگهبان حساب باز کنید. در طول زندگی‌تان همیشه روی پای خودتان ایستاده‌اید و از اطرافیان کمک نگرفته‌اید. با این حال با مشکلی روبه‌رو می‌شوید که برای حل آن‌، به‌تنهایی کاری از دست شما بر نمی‌آید. فرشته‌های مقرب درگاه الهی، مهر شما را به دل اطرافیان میندازند تا برای کمک به شما دست یاری دراز کنند. لطف دوستان را پاسخگو باشید و با یاد و نام خدا، با مشکلات روبه‌رو شوید. عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌هایی سرشار از محبت را تجربه کنید.   دقت بیشتری برای حساب‌و‌کتاب‌های خود داشته باشید و مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. امروز از آن‌ روزهاست که شیطان با هزارویک ترفند، قصد وسوسه شما را دارد. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و مواظب باشید که به دام وسوسه نیفتید.

اسفند

فرشته آکاشا Akasha

فرشته سفر، همراه شماست. در چند روز آینده فرصتی پیدا می‌کنید تا رهسپار سفری کوتاه شوید. در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز خواهید گشت. به یاد داشته باشید که غیبت و دروغ، کاری ناشایست در نظر فرشته‌های مقرب خداست. از ارتباط با افراد دروغگو دوری کنید و غیبت پشت سر دوست و آشنا را کنار بگذارید. فرشته‌های مهربان، مهر شما را بیشتر از همیشه به دل همسر یا عشق زندگی‌تان انداخته‌اند. روز را با عشقی ماندگار و خاطره‌ساز به پایان برسانید. روحیه حساسی دارید و سریع تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید. این روحیه اصلاً به صلاح شما نیست. خرد و عقل را در تصمیم‌های خود در نظر داشته باشید و اجازه ندهید قلب شما بر عقلتان حکومت کند.   اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. با این حال، غم به دل خود راه ندهید، زیرا فرشته‌های نگهبان، همیشه مواظب شما هستند.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار