هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!
کد خبر: ۲۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: 2023 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
منصوری با جدیدترین نسل مرسدس بنز کلاس S و میباخ غریبه نیست، چرا که قبلاً پکیج‌های تیونینگ را برای هر دو سدان پرچمدار ارائه کرده است.

منصوری با جدیدترین نسل مرسدس بنز کلاس S و میباخ غریبه نیست، چرا که قبلاً پکیج‌های تیونینگ را برای هر دو سدان پرچمدار ارائه کرده است. با این حال، آخرین پیشنهاد آن متفاوت است، چرا که بر روی مرسدس آ اِم گِ S ۶۳ ای پرفورمنس ساخته شده که منجر به تولید ارقام بسیار زیاد و قابل رقابت با ابرخودروهایی مانند لامبورگینی اونتادور می‌شود.

هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!
 
 

امیرمسعود عابدین: منصوری مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) S کلاس را با کیت بدنه بازطراحی شده، رینگ‌های بزرگ‌تر و فضای داخلی با روکش‌ جدید ارتقا داده و در عین حال قدرت آن را نیز تقویت کرده است.

 
 

هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!

S ۶۳ E Performance به لطف یک کیت بدنه منحصر به فرد، خود را از سایر ساخته‌های منصوری S کلاس متمایز می‌کند. از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به جلوپنجره بازطراحی‌شده با دهانه‌های خنک‌کننده بزرگ‌تر، کاپوت فیبر کربنی با کانال‌های Naca و چراغ‌های دی لایت سفارشی (DRL) اشاره کرد.

هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!

یک چراغ ترمز سفارشی به سبک فرمول یک برای دیفیوزر عقب در دسترس است، در حالی که سیستم اگزوز اسپرت دارای لوله اگزوز چهارگانه به شکل استاندارد است.

 

منصوری ادعا می‌کند که این تغییرات به افزایش نیروی رو به پایین کمک می‌کند. آخرین نکته مهم درباره نمای بیرونی، رینگ‌های آلیاژی فورج کاری شده الماس سیاه Type FD.۱۵ است که دارای قطر ۲۲ اینچی هستند.

هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!

کابین با چرم با کیفیت بالا پوشیده شده و رنگ‌های مختلفی برای مطابقت با رنگ بیرونی موجود است. سایر ارتقاهای داخلی شامل پدال‌های آلومینیومی، ادوات کربنی و کفپوش‌های مارک دار است.

مرسدس AMG S ۶۳ E Performance قدرتمندترین نسخه کلاس S است، چرا که پیشرانه پلاگین هیبریدی آن ۷۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. منصوری این اعداد را به ۸۶۸ اسب بخار و ۱۴۹۰ نیوتن متر گشتاور، با مشخصات موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توئین توربو به جای تغییر در موتور الکتریکی افزایش می‌دهد.

هیولای جدید منصوری، لامبورگینی را شکست می‌دهد!

به گفته این تیونر، این سدان شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۲.۸ ثانیه ثبت می‌کند، در حالی که حداکثر سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مرسدس AMG S ۶۳ E Performance با قیمت اولیه ۲۲۸۹۰۸ دلار، در حال حاضر یک خودروی لوکس است. با تغییرات ایجاد شده توسط منصوری، قیمت این خودرو بسیار بیشتر از مدل پایه خواهد بود.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار