معمای قتل هولناک زن تنها در تهران
کد خبر: ۲۹۸۰۶۰
تاریخ انتشار: 2023 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
زن جوان در خانه‌اش در خیابان خوش تهران پس از کتک‌کاری به قتل رسید. پلیس پسر جوانی را به‌عنوان مظنون دستگیر کرده است.
زن جوان در خانه‌اش در خیابان خوش تهران پس از کتک‌کاری به قتل رسید. پلیس پسر جوانی را به‌عنوان مظنون دستگیر کرده است. ساعت ۱۳شنبه چهارم آذر امسال یکی ازماموران کلانتری نواب در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل زنی ۴۰ساله در طبقه اول ساختمانی در خیابان خوش در پایتخت قرار داد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به محل اعزام شدند. آنجا به‌هم‌ریخته بود و درادامه جسد این زن را روی تخت اتاق‌خواب در حالی یافتند که آثار کبودی و صدمات شدید روی صورت و نقاط مختلف بدن او بود
 
معمای قتل هولناک زن تنها در تهران
 
. درتحقیقات اولیه ازهمسایه‌ها معلوم شد این زن از شوهرش جدا شده و سر حضانت فرزند مشترک‌شان با هم اختلاف داشتند. مقتول از دوسال قبل دراین آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کرده است. همچنین معلوم شد که دوست پسر صاحبخانه مقتول جسد را یافته و به پلیس اطلاع داده که وی در تحقیقات گفت: قرار بود برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از آشنایان به بهشت‌زهرا برویم. سراغ دوستم رفتم تا با هم برویم. وقتی وارد ساختمان شدم، موقع بالارفتن از راه‌پله‌ها دیدم در آپارتمان طبقه اول باز است. مشکوک شدم، مقابل خانه رفتم و چند مرتبه صدا زدم که جوابی نیامد. وارد شدم و در بررسی اتاق‌خواب خانه با جسد زنی روبه‌رو شدم و به پلیس زنگ زدم. درتحقیقات بعدی معلوم شد مقتول با پسر صاحبخانه‌اش دعوا و درگیری داشته است. مردجوان می‌خواست گوشی‌اش را به کناری پرت کند که ماموران فهمیدند و آن را برداشتند و به‌عنوان تنها مظنون بازداشت شد. در بررسی گوشی این مرد مطلبی یافتند که درباره ازبین‌بردن آثار کبودی درنقاط مختلف بدن بود و علاوه بر آن در گالری گوشی فیلم چند دقیقه‌ای یافتند که نشان می‌داد او درحال مشاجره با مقتول بوده و از او فیلم گرفته بود. 
 
مهرشاد، تنها مظنون پرونده در اظهاراتش گفت: این زن در خانه‌اش مهمانی و دورهمی با دوستان و اقوامش داشت. همین باعث شد به رفتارهایش اعتراض کنم چون همسایه‌ها از این رفتار وی به ما گلایه کرده بودند. سرهمین موضوع اختلاف و درگیری داشتیم و یک بار از دعوایم با او فیلم گرفتم. پسرجوان درباره مطالب کشف‌شده در گوشی‌اش هم اظهار کرد: چند روز پیش زمین خورده بودم و دستم کبود شده بود، برای ازبین‌بردن آثار کبودی در اینترنت جست‌وجو کرده بودم. شنبه ساعت ۴ صبح از خانه بیرون زدم که دیدم در خانه این زن باز است، توجهی نکردم و رفتم و پیش ازظهر که آمدم همچنان باز بود. حوالی ظهر دوستم جسد او را پیدا کرد.  
 

موسی رضازاده، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبربه جام‌جم گفت: تحقیقات ازتنها مظنون پرونده درپلیس آگاهی تهران ادامه دارد. 

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار