پایان ناکامی‌های بدشانس ترین ستاره سینما
کد خبر: ۲۹۷۸۶۷
تاریخ انتشار: 2023 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
«بردلی کوپر» تاکنون ۹ باز نامزد جایزه اسکار (شامل ۴ نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است. «بردلی کوپر» که می توان او را یکی از بدشانس ترین چهره‌های تاریخ جوایز اسکار توصیف کرد، تاکنون ۹ باز نامزد جایزه اسکار (شامل ۴ نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است.

«تابناک با تو» - «بردلی کوپر» تاکنون ۹ باز نامزد جایزه اسکار (شامل ۴ نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است. «بردلی کوپر» که می توان او را یکی از بدشانس ترین چهره‌های تاریخ جوایز اسکار توصیف کرد، تاکنون ۹ باز نامزد جایزه اسکار (شامل ۴ نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است.

پایان ناکامی‌های بدشانس ترین ستاره سینما

اما او امسال با گریمی سنگین در نقش اصلی «لئونارد برنستاین» موسیقیدان برجسته آمریکایی بازی کرده است و بر اساس پیش بینی وبسایت جوایز «Goldderby» هم اکنون از دید روزنامه نگاران متخصص بالاتر از «کیلین مورفی» بازیگر فیلم موفق «اوپنهایمر» و «لئوناردو دی کاپریو» برای بازی در فیلم «قاتلان ماه کامل»، شانس اصلی شاخه بهترین بازیگر مرد اسکار ۲۰۲۴ است

نکته‌ای که شاید توجهات بیشتری را معطوف به «بردلی کوپر» بکند این است که او علاوه بر بازیگری، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگرانی فیلم «مایسترو» را نیز بر عهده داشته است و در صورتی که در تمامی این شاخه ها نامزد اسکار شود، در مجموع ۱۳ نامزدی اسکار را به نام خود ثبت خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید او امسال نخستین مجسمه طلایی خود را به خانه می برد یا خیر.گفته می شود «بردلی کوپر» برای رهبری ارکستر یک موسیقی در نقش «لئونارد برنستاین» در فیلم «مایسترو» شش سال تمرین کرده تا این کار را به درستی انجام دهد.

«لئونارد برنستاین» نخستین رهبری خود را در ۲۵ سالگی در فیلارمونیک نیویورک انجام داد که به دلیل بیماری یکی از همکارانش مجبور شد در مدت کوتاهی وارد صحنه شود و آنقدر خوب عمل کرد روز بعدش عکسش در صفحه اول نیویورک تایمز قرار گرفت. او قبل از اینکه از اتهامات کمونیست تبرئه شود، موسیقی نامزد اسکار فیلم «در بار انداز» به کارگردانی «الیا کازان» را بر عهده داشت.

«کوپر» نخستین بار در سال ۲۰۲۳ برای بازی در فیلم «دفترچه بارقه امید» (۲۰۱۳) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در سال ۲۰۱۴ برای نقش مکمل مرد برای این فیلم «اخاذی آمریکایی» برای دومین بار نامزد جایزه آکادمی شد. او در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» در دو شاخه بهترین فیلم (تهیه کنندگی) و بازیگری، در سال ۲۰۱۹ برای فیلم «ستاره ای متولد شده است» در شاخه های کارگردانی، بازیگری و بهترین فیلم (تهیه کنندگی)، در سال ۲۰۲۰ برای تهیه کنندگی فیلم «جوکر» و در سال ۲۰۲۲ نیز برای تهیه کنندگی فیلم «کوچه کابوس» نامزد جایزه اسکار شده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار