بنر سفید و عجیبی که برای این فیلم نصب شد!
کد خبر: ۲۹۷۶۱۱
تاریخ انتشار: 2023 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
تصویری از بنر تبلیغاتی فیلم «عامه‌پسند» را در ادامه میبینیم که این بنر حسابی وایرال شده است. این بنر به دلیل عدم وجود تصویری از بازیگران فیلم «عامه‌پسند» مورد توجه قرار گرفته است.
تصویری از بنر تبلیغاتی فیلم «عامه‌پسند» را در ادامه میبینیم که این بنر حسابی وایرال شده است. فیلم «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی درحالی از چهارشنبه ۱۷ آبان روی پرده سینماها رفته که تصویر هیچ‌یک از بازیگران آن روی پرده سردر سینماها نیست.
 
بنر سفید و عجیبی که برای این فیلم نصب شد!
 
چند پیش خبر رسید که در تبلیغات محیطی این فیلم تصویر هیچ‌یک از بازیگران آن به چشم نمی‌خورد که به نظر میرسد دلیل این امر ممنوع‌الکاری برخی بازیگران چون فاطمه معتمد‌آریا و باران کوثری که نقش‌های اصلی این فیلم را در کنار هوتن شکیبا ایفا کرده‌اند باشد.
 
نام فیلم به همراه اسامی روی صفحه‌ای سفید چاپ شده است. در پی این مسئله سهیل بیرقی، کارگردان فیلم اعلام کرده به دلیل ممنوعیت انتشار تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری، آن‌ها تصویر هوتن شکیبا، بازیگر مرد فیلم را هم از پوسترها حذف کرده‌اند. 
 
فیلم «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری ساخته شده و محور اصلی داستان، زنی تنها و بی‌اعتمادبنفس به نام فهیمه است که معتمدآریا نقش آن را ایفا می‌کند.
 
طبیعتا در پوستر فیلم یا باید تمرکز روی تصویر معتمدآریا باشد یا هرسه بازیگر اصلی اما نکته قابل توجه اینجاست که از سه بازیگر، دو نفرشان ممنوع‌التصویر هستند. 
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار