زن خیانتکار شوهرش را با قرص برنج کشت
کد خبر: ۲۹۷۴۴۰
تاریخ انتشار: 2023 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تحقیقات تازه از زنی خیانتکار که شوهرش را برای جلوگیری از مهاجرت کشته با باز شدن پرونده مرگ مشکوک دخترش آغاز شد.

تحقیقات تازه از زنی خیانتکار که شوهرش را برای جلوگیری از مهاجرت کشته با باز شدن پرونده مرگ مشکوک دخترش آغاز شد.

زنی سال ۹۷ به اورژانس خبر داد شوهرش خودکشی کرده است. وقتی ماموران به محل رسیدند مرد هنوز زنده بود. با انتقال مرد به بیمارستان تلاش برای نجات او آغاز شد اما تلاش‌ها فایده‌ای نداشت و مرد میانسال جان باخت.

تحقیقات نشان داد، این مرد به نام هوشنگ به دلیل مصرف قرص برنج مسموم شده و جانش را از دست داده است. همسر این مرد به نام الهه به ماموران گفت شوهرش به دلیل سوگ ناشی از مرگ دخترشان خودکشی کرده است اما شکایت خانواده هوشنگ نشان داد این مرد به دلایل دیگری فوت کرده است.

با شکایت خانواده هوشنگ، ماموران الهه را بازجویی کردند. او به پلیس گفت دلیلی برای قتل شوهرش نداشته و اصلاً نمی‌داند چرا او را بازداشت کرده‌اند.

در این میان تحقیق درباره زندگی خصوصی الهه نشان داد او مدت‌هاست با مردی غریبه رابطه عاشقانه دارد و دخترش ملیسا هم از این موضوع مطلع بوده است.

با بازداشت الهه او به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: هوشنگ قصد داشت مهاجرت کند و خیلی به من فشار می‌آورد که همراه او بروم اما من قبول نمی‌کردم. بعد از مرگ دخترمان سعی کردم هوشنگ را با خوراندن دارو زمین‌گیر کنم که نرود و پیش من بماند و دیگر به مهاجرت هم فکر نکند. قصدم کشتن او نبود.

با تکمیل تحقیقات، پرونده قتل هوشنگ به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و الهه به اتهام مباشرت در قتل و زنای محصنه و مرد مورد علاقه‌اش به نام سینا به اتهام زنای محصنه و معاونت در قتل پای میز محاکمه رفتند.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات متهمان شد. در ادامه خواهر و برادر هوشنگ به عنوان ولی دم درخواست قصاص کردند.

این در حالی است که برادر هوشنگ نسبت به مرگ ملیسا دختر برادرش هم از الهه شکایت کرد و گفت: سه ماه قبل از مرگ هوشنگ، ملیسا فوت کرد. مادرش مدعی شد او قرص برنج خورده و خودکشی کرده است. با توجه به اینکه ملیسا ۱۸ ساله بود و تالمات روحی داشت، ما فکر کردیم راست می‌گوید اما سه ماه بعد از این حادثه الهه برادرمان را کشت و ما فکر می‌کنیم مرگ ملیسا هم به دست مادرش اتفاق افتاده است. الهه زنی بود که بسیار به برادرم فشار می‌آورد و او را اذیت می‌کرد اما انتخاب برادرمان این بود که با او بماند و ما هم قبول کرده بودیم. حالا به خاطر مرگ ملیسا هم از الهه شکایت داریم.

بعد از گفته‌های اولیای دم، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل شوهرش را رد کرد و گفت: می‌خواستم هوشنگ را زمین‌گیر کنم تا به من وابسته شود و در ایران بماند، چون قصد مهاجرت داشت. قرص برنج خریدم، در کپسول ریختم و کم‌کم به او ‌دادم تا فلج شود؛ اما قصد کشتن او را نداشتم.

سپس مردی که با الهه رابطه داشت در جایگاه حاضر شد. سینا گفت: اتهام زنای محصنه را قبول ندارم. اصلاً نمی‌دانستم الهه شوهر دارد. او به من چیزی نگفته بود. تا زمانی که بازداشت شدم هم از شوهردار بودن او خبر نداشتم.

او گفت: من ماجرای مرگ شوهر الهه را هم از خودش شنیدم و در قتل هم نقشی نداشتم.

در پایان قضات تصمیم گرفتند تا با توجه به شکایت اولیای دم درباره مرگ ملیسا پرونده را در این خصوص به دادسرا بازگردانند تا تحقیقات بیشتری صورت بگیرد؛ اما در خصوص قتل هوشنگ الهه به قصاص و به اتهام رابطه نامشروع هم به دو سال حبس و شلاق محکوم شد.

همچنین سینا نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه و در خصوص زنای محصنه نیز تبرئه و به اتهام رابطه نامشروع به دو سال حبس و سه سال تبعید و شلاق محکوم شد.

در ادامه سینا به رأی صادره اعتراض کرد و گفت: به خاطر رابطه نامشروع حداکثر مجازات را گرفته‌ام در حالی که اصلاً خبر نداشتم الهه شوهر دارد اما دادگاه من را به تعبید هم محکوم کرده است.

سپس اعتراض متهم مورد تایید قرار گرفت و حکم نقض و پرونده برای بررسی مجدد دادگاه ارسال شد.

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار