تغییر سبک کیت میدلتون؛ کت‌شلوارهای تکراری
کد خبر: ۲۹۷۳۴۰
تاریخ انتشار: 2023 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کیت میدلتون این بار به‌جای آنکه برای پوشیدن یک کت‌شلوار چند ماهی صبر کند، اولین فرصت به‌دست‌آمده را غنیمت شمرد و دوباره سراغ آن رفت. این ظاهرهشتمین کت‌شلوار متوالی کیت میدلتون در یک ماه گذشته به شمار می‌رود.

«تابناک با تو» - کیت میدلتون این بار به‌جای آنکه برای پوشیدن یک کت‌شلوار چند ماهی صبر کند، اولین فرصت به‌دست‌آمده را غنیمت شمرد و دوباره سراغ آن رفت. این ظاهرهشتمین کت‌شلوار متوالی کیت میدلتون در یک ماه گذشته به شمار می‌رود.

تغییر سبک کیت میدلتون؛ کت‌شلوارهای تکراری

کت و شلوار همیشه یکی از سبک‌های شاهزاده خانم ولز بوده است که در بین سایر زنان خانواده سلطنتی بریتانیا زیاد دیده نمی‌شود. با این حال او این بار با پوشیدن چندین و چندباره کت‌شلوار یک تغییر سبک تمام‌عیار را به نمایش گذاشت. به طوری که آخرین باری که او لباسی غیر از کت‌شلوار پوشید، ۸ سپتامبر بود؛ زمانی که در اولین سالگرد درگذشت ملکه الیزابت با پیراهن اندامی شرابی، کلاه، کیف و کفش‌های همرنگ و گوشواره‌های ملکه فقید، دیده شد.

کت و شلوار زنانه؛ نماد قدرت یا نشانه خوش‌پوشی

شاهدخت ولز روز سه‌شنبه ۳ اکتبر به همراه همسرش، شاهزاده ویلیام، برای شروع ماه تاریخ سیاه‌پوستان (Black History Month) در بریتانیا و همچنین جشن گرفتن هفتادوپنجمین سالگرد کشتی ویند راش (کشتی که تعدادی از اولین مهاجران پس از جنگ را از کاراییب به بریتانیا آورد) در انظار عمومی ظاهر شد. او با پوشیدن همان کت‌شلوار راه‌راهی که پیش‌تر در روز جمعه ۲۹ سپتامبر هنگام ملاقات با تیم کوک، مدیرعامل اپل، به تن داشت، طرفدارانش را شگفت‌زده کرد؛ چون این ظاهر هشتمین کت‌شلوار متوالی کیت میدلتون در یک ماه تا آن تاریخ بود.

او این بار کت‌شلوار راه‌راه آبی‌تیره هلند کوپر هزار دلاری‌اش را به‌جای بلوز بژ یقه‌اسکی ۶۹۰ دلاری گابریلا هرست که هنگام عکس گرفتن با کوک به تن داشت، با یک بلوز سفید از هلند کوپر هماهنگ کرده بود که قیمتش ۱۸۰ دلار است.

شاهدخت ولز این ظاهر را با مو‌های باز و مواجش که به‌تازگی با یک چتری پرده‌ای کوتاه کرده، کفش‌های پاشنه‌بلند آبی‌تیره جیانویتو روسی و همان گوشواره‌های حلقه‌ای مرواریدی که هفته گذشته با کت‌شلوار سبز بربری برای بازدید از کارخانه‌های نساجی آویخته بود، تکمیل کرد.

تغییر سبک کیت میدلتون؛ کت‌شلوارهای تکراری

کیت میدلتون پیش از این هم نشان داده که از پوشیدن چندباره لباس‌های موردعلاقه‌اش ابایی ندارد؛ مخصوصا کت‌های الکساندر مک‌کویینش را بار‌ها با تغییرات جزئی در رنگ شلوار و بلوز زیر آن، به تن کرده است.

اوت ۲۰۲۲، کیت زمانی که با شاهزاده ویلیام و شاهزاده خانم شارلوت در مرکز ورزش‌های آبی ساندول برای تماشای بازی‌های کشور‌های مشترک‌المنافع حضور داشت، یکی از کت‌شلوار‌های سراپا سفید محبوبش را دوباره پوشید. او این کت‌شلوار زیبای الکساندر مک‌کویین را با یک تاپ ساده و کفش‌های کامیلا الفیک هماهنگ کرد.

تغییر سبک کیت میدلتون؛ کت‌شلوارهای تکراری

شاهدخت ولز این کت سفید را چند بار دیگر هم با شلوار‌های تیره پوشید.

یک ظاهر تکراری دیگر از او هم زمانی بود که در ژوئن ۲۰۲۲ یک کت‌شلوار صورتی الکساندر مک‌کویین را دوباره پوشید. او این ظاهر را یک بار با بلوز همرنگ کت و کفش سفید و یک بار با تاپ سفید و کفش صورتی امتحان کرده بود.

تغییر سبک کیت میدلتون؛ کت‌شلوارهای تکراری

با ورود به فصل پاییز، احتمالا بازگشت پالتو‌های خوش‌دوخت او را شاهد خواهیم بود. اگر کیت همچنان به کت‌شلوار پوشیدن ادامه دهد، یکی از سبک‌های الهام‌بخش امسال در ترکیب بارانی و پالتو را به نمایش خواهد گذاشت.

ایندیپندنت فاسی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار